МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИНАКАЗ
Зареєстровано в
Міністерстві юстиції
України Про затвердження Порядку організації перевезень пасажирів та багажу автомобільним транспортомВідповідно до Закону України "Про автомобільний транспорт", підпункту 4.8.14 підпункту 4.8 пункту 4 Положення про Міністерство інфраструктури України, затвердженого Указом Президента України від 12 травня 2011 року N 581, пункту 3 Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 лютого 1997 року N 176, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Порядок організації перевезень пасажирів та багажу автомобільним транспортом, що додається. 2. Департаменту автомобільного транспорту забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України. 3. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства транспорту України від 21 січня 1998 року N 21 "Про затвердження Порядку і умов організації перевезень пасажирів та багажу автомобільним транспортом", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 22 квітня 1998 року за N 257/2697 (із змінами). 4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування. 5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Єфименка К. О.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Зареєстровано
Порядок
|
Директор
Департаменту |
Д. В. Петухов |
Додаток 1
до Порядку організації
перевезень пасажирів та
багажу автомобільним
транспортом
(пункт 2.5)
Зразок
ЗАТВЕРДЖЕНО
_____________________________
(організатор
пасажирських перевезень)
План обстеження пасажиропотоків
на _____________________________________________
автобусному
маршруті |
Завдання |
Відповідальний за виконання |
Термін виконання |
Примітка |
1 |
2 |
3 |
4 |
1. Підготовка та проведення обстеження пасажиропотоків на маршрутах |
|||
1.1. Підготувати проект рішення організатора пасажирських перевезень щодо обстеження попиту населення на перевезення |
|
|
|
1.2. Підготувати довідкову інформацію щодо маршрутної системи |
|
|
|
1.3. Вивчити і скласти уточнену схему маршрутів |
|
|
|
1.4. Виконати розрахунки необхідної кількості обліковців, старших на маршрутах, а також карток обстеження, рейсових листків, канцелярського приладдя тощо |
|
|
|
1.5. Визначити кількісний склад обліковців позмінно |
|
|
|
1.6.
Розмножити
документацію
для
обстеження
пасажиропотоків
(примірників): |
|
|
|
1.7. Узгодити графіки інструктажу обліковців |
|
|
|
1.8. Визначити форми таблиць обстеження та рейсових листків, із зазначенням на них відповідно номера маршруту, часу відправлення та найменування зупинок на маршруті |
|
|
|
1.9. Визначити кількість обліковців, необхідну для підготовки та проведення обстеження |
|
|
|
1.10. Розподілити обліковців за маршрутами |
|
|
|
1.11. Провести інструктаж обліковців та працівників, залучених до проведення обстеження |
|
|
|
1.12. Поінформувати про неприпустимість проведення змін руху автобуса на маршрутах під час обстеження |
|
|
|
1.13. Забезпечити в дні обстеження випуск автобуса згідно із затвердженим графіком |
|
|
|
1.14. Поінформувати населення про день і мету обстеження шляхом оголошень по радіо, телебаченню, у місцевій пресі, на зупинках |
|
|
|
1.15. Визначити пункти збирання матеріалів обстеження |
|
|
|
II. Обробка матеріалів обстеження пасажиропотоків |
|||
2.1. Помаршрутна обробка матеріалів обстеження пасажиропотоків |
|
|
|
2.2. Аналіз маршрутної системи на основі обстеження пасажиропотоків |
|
|
|
III. Заходи щодо організації пасажирських перевезень |
|||
3.1. Обґрунтування типу, кількості рухомого складу |
|
|
|
3.2. Розроблення заходів з оптимізації маршрутної системи |
|
|
|
3.3. Підготовка вихідних даних для проведення конкурсу на перевезення пасажирів автомобільним транспортом |
|
|
|
IV. Впровадження заходів щодо удосконалення пасажирських перевезень |
|||
Впровадження рекомендацій з удосконалення пасажирських перевезень |
|
|
|
Додаток 2
до Порядку організації
перевезень пасажирів та
багажу автомобільним
транспортом
(пункт 6.1)
Зразок
Маршрутна таблиця
Маршрут N 10 |
Маршрут N 10 |
||||||
Найменування зупинки |
Порядковий номер |
Кількість пасажирів |
Найменування зупинки |
Порядковий номер |
Кількість пасажирів |
||
зайшло |
вийшло |
зайшло |
вийшло |
||||
пл. Свободи |
1 |
0 |
3 |
|
25 |
|
|
Чекістів |
2 |
57 |
6 |
|
24 |
|
|
Янголенка |
3 |
12 |
1 |
Янтарна |
22 |
00 |
15 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
Янтарна |
22 |
27 |
0 |
Гортоп |
4 |
4 |
10 |
|
23 |
|
|
Янголенка |
3 |
18 |
3 |
|
24 |
|
|
Чекістів |
2 |
3 |
5 |
|
25 |
|
|
пл. Свободи |
1 |
8 |
0 |
Обліковець: Смоловик В. Г. Час прибуття: 7 год. 35 хв. |
Час прибуття: 8 год. 50 хв. Дата: 12 квітня 2013 року |
Додаток 3
до Порядку організації
перевезень пасажирів та
багажу автомобільним
транспортом
(пункт 6.2)
Зразок
Вибірковість вивчення пасажиропотоків
Інтервал руху, хв. |
до 5 |
5 - 10 |
10 - 20 |
понад 20 |
Вибірковість |
через 3 рейси |
через 2 рейси |
через 1 рейс |
кожний рейс |
Відсоток |
25 |
33 |
50 |
100 |
Додаток 4
до Порядку організації
перевезень пасажирів та
багажу автомобільним
транспортом
(пункт 6.4)
Зразок
Рейсовий листок Маршрут: N 12 Вид транспорту: автобус Марка: ІК-280 Напрямок: 1 (1 - прямий; 2 - зворотний) Час відправлення: 12 год. 30 хв. Час прибуття: 13 год. 30 хв. Вид маршруту: міський |
Додаток 5
до Порядку організації
перевезень пасажирів та
багажу автомобільним
транспортом
(пункт 6.5)
Зразок
Характеристика маршрутної системи міста
Показник |
Умовне позначення |
Одиниця виміру |
Значення показника |
1. Площа забудованої частини міста |
F |
кв. км |
|
2. Щільність транспортної мережі |
s |
км / кв. км |
|
3. Загальна протяжність вулиць |
Lвул. |
км |
|
4. Загальна протяжність маршруту в прямому та зворотному напрямках |
Lзаг. |
км |
|
5. Кількість зупинок на маршрутах |
Nзуп. |
|
|
6. Середня відстань підходу пасажирів до зупинки |
lср |
км |
|
7. Середня відстань поїздки пасажирів |
lср.п |
км |
|
Додаток 6
до Порядку організації
перевезень пасажирів та
багажу автомобільним
транспортом
(пункт 6.5)
Зразок
Перелік зупинок та
відстань між ними
на автобусному маршруті
N 10 "пл. Свободи" -
"М'ясокомбінат"
N зупинки |
Найменування
зупинки |
Відстань між зупинками*, метрів |
N зупинки |
Найменування зупинки (зворотний напрямок) |
Відстань між зупинками*, метрів |
1 |
пл. Свободи |
0 |
16 |
М'ясокомбінат |
0 |
2 |
вул. Чекістів |
700 |
15 |
Абразивний завод |
900 |
3 |
вул. Янголенка |
1200 |
14 |
8-а міськлікарня |
750 |
4 |
Міськторг |
500 |
13 |
с-ще Димитрова |
450 |
5 |
вул. Колєнкіна |
320 |
12 |
вул. Карпенка-Карого |
8000 |
6 |
вул. Червона |
200 |
11 |
Залізнична |
400 |
7 |
Центральна прохідна |
354 |
10 |
вул. Фонвізіна |
500 |
8 |
Житловий масив |
760 |
9 |
вул. Іванова |
760 |
9 |
вул. Іванова |
800 |
8 |
Житловий масив |
800 |
10 |
вул. Фонвізіна |
670 |
7 |
Центральна прохідна |
670 |
11 |
вул. Залізнична |
800 |
6 |
вул. Червона |
550 |
12 |
вул. Карпенка-Карого |
560 |
5 |
вул. Колєнкіна |
420 |
13 |
с-ще Димитрова |
890 |
4 |
вул. Жуковського |
600 |
14 |
8-а міськлікарня |
900 |
3 |
вул. Чекістів |
450 |
15 |
Абразивний завод |
1300 |
2 |
Машинобудівний |
354 |
16 |
М'ясокомбінат |
406 |
1 |
Машинобудівний інститут |
320 |
Загальна відстань у прямому напрямку |
10360 |
Загальна відстань у зворотному напрямку |
15924 |
||
Тм (час
роботи на
маршруті) -
8 год. 35
хв. |
____________
*
Відстань між зупинками
зазначається наростаючим
підсумком.
Додаток 7
до Порядку організації
перевезень пасажирів та
багажу автомобільним
транспортом
(пункт 6.5)
Зразок
Характеристика
рухомого складу на
автобусному маршруті N
10
"пл. Свободи" - "М'ясокомбінат"
Кількість, |
Марка |
Номінальна
місткість, |
Максимальна місткість, пас. |
Вільна площа
підлоги, |
Місця для
сидіння, |
4 |
ПАЗ-672М |
37 |
45 |
6 |
23 |
2 |
ЛАЗ-695 |
67 |
85 |
8 |
34 |
1 |
ЛАЗ-42021 |
63 |
83 |
17 |
31 |
Додаток 8
до Порядку організації
перевезень пасажирів та
багажу автомобільним
транспортом
(пункт 6.7)
Зразок
Характеристика
маршрутної системи
приміських перевезень
Показник |
Умовне позначення |
Одиниця виміру |
Значення показника |
1. Загальна довжина доріг з твердим покриттям |
Lтв |
км |
|
2. Кількість жителів в області |
N |
тис. |
|
3. Кількість жителів, що обслуговуються регулярним сполученням |
Nо |
тис. |
|
4. Кількість жителів, що не обслуговуються регулярним сполученням |
Nн |
тис. |
|
5. Коефіцієнт регулярності руху |
Kг |
|
|
6. Середня протяжність поїздки пасажирів |
lср.п |
км |
|
Додаток 9
до Порядку організації
перевезень пасажирів та
багажу автомобільним
транспортом
(пункт 6.7)
Зразок
Розклад руху
автобусів
на автобусному маршруті
"Біленьке" - "Запоріжжя"
Рейс N 1 |
Найменування зупинки |
Рейс N 2 |
||||||
При- |
Стоянка* |
Відправ- |
Відс- |
Відстань |
При- |
Стоянка* |
Відправ- |
|
|
|
14.00 |
0 |
Запоріжжя АС-2 |
62 |
17.40 |
|
|
14.27 |
1 |
14.28 |
18 |
Хортицький |
35 |
17.12 |
1 |
17.13 |
14.40 |
5 |
14.45 |
26 |
Бабурка |
28 |
16.55 |
5 |
17.00 |
14.54 |
1 |
14.55 |
33 |
Піщаний кар'єр |
24 |
16.45 |
1 |
16.46 |
15.01 |
1 |
15.02 |
38 |
Н. Хортиця |
20 |
16.38 |
1 |
16.39 |
15.16 |
2 |
15.18 |
48 |
Розумівка |
14 |
16.24 |
1 |
16.25 |
15.25 |
1 |
15.26 |
52 |
База відпочинку |
9 |
16.16 |
1 |
16.17 |
15.33 |
1 |
15.34 |
57 |
Канівське |
7 |
16.12 |
1 |
16.13 |
15.37 |
1 |
15.38 |
60 |
Лисогірка |
5 |
16.07 |
1 |
16.08 |
15.41 |
1 |
|
61 |
Біленьке |
0 |
|
|
16.00 |
T (час виконання
обстеження) -
12 год. 00 хв.
Автомобільний
перевізник
__________________________________________________________
____________ |
Додаток 10
до Порядку організації
перевезень пасажирів та
багажу автомобільним
транспортом
(пункт 6.7)
Зразок
Порейсові показники (прямий напрямок)
Час відправлення: 6:35
N з/п |
Назви зупинок |
Довжина перегону |
Відправлення |
Вийшло |
Зайшло |
Виїхало |
Коефіцієнт* |
Пасажирський обіг зупинки |
Пасажирський обіг перегону |
1 |
вул. Діагональна |
0 |
6:35 |
|
1 |
1 |
0.06 |
1 |
0 |
2 |
Алюмінієвий завод |
0.5 |
6:36 |
|
1 |
2 |
0.11 |
1 |
1 |
3 |
Електроапаратний завод |
0.6 |
6:37 |
|
|
2 |
0.11 |
0 |
1.2 |
4 |
НДНІОГАЗ |
0.5 |
6:38 |
|
0 |
2 |
0.11 |
0 |
1 |
5 |
БК ЗАлК |
0.5 |
6:39 |
|
1 |
3 |
0.17 |
1 |
1.5 |
6 |
пр. Металургів |
0.7 |
6:40 |
|
2 |
5 |
0.28 |
2 |
3.5 |
7 |
вул. Тюленіна |
0.9 |
6:42 |
|
|
5 |
0.28 |
0 |
4.5 |
8 |
Турбаза "Хортиця" |
2.6 |
6:47 |
|
|
5 |
0.28 |
0 |
13 |
9 |
Запорізька Січ |
0.4 |
6:48 |
|
|
5 |
0.28 |
0 |
2 |
10 |
ЦІМЕТ |
0.6 |
6:50 |
|
|
5 |
0.28 |
0 |
3 |
11 |
Старий Дніпро |
0.4 |
6:50 |
|
|
5 |
0.28 |
0 |
2 |
12 |
пр. Радянський |
2.1 |
6:55 |
1 |
|
4 |
0.22 |
1 |
8.4 |
13 |
Кінотеатр "Перемога" |
0.3 |
6:55 |
|
|
4 |
0.22 |
0 |
1.2 |
14 |
Універсам |
0.7 |
6:57 |
1 |
|
3 |
0.17 |
1 |
2.1 |
15 |
Поліклініка |
0.8 |
6:58 |
|
|
3 |
0.17 |
0 |
2.4 |
16 |
Пошта |
0.3 |
6:59 |
1 |
|
2 |
0.11 |
1 |
0.6 |
17 |
Аптека |
0.6 |
7:00 |
|
|
2 |
0.11 |
0 |
1.2 |
18 |
Диспетчерська |
0.4 |
7:01 |
0 |
|
2 |
0.11 |
0 |
0.8 |
19 |
пр. Ювілейний |
0.5 |
7:02 |
1 |
|
1 |
0.06 |
1 |
0.5 |
20 |
Магазин меблів |
0.4 |
7:03 |
|
|
1 |
0.06 |
0 |
0.4 |
21 |
Хлібозавод N 5 |
0.8 |
7:05 |
1 |
|
0 |
0 |
1 |
0 |
|
Всього |
14.6 |
|
5 |
5 |
62 |
0.17 |
10 |
50.3 |
____________
*
Коефіцієнт використання
пасажиромісткості.
Місто: Дніпропетровськ.
Маршрут: N 18.
Дата обстеження: 12
квітня 2013 року.
Додаток 11
до Порядку організації
перевезень пасажирів та
багажу автомобільним
транспортом
(пункт 6.7)
Зразок
Порейсові показники (зворотний напрямок)
Час відправлення: 11:35
N |
Назви зупинок |
Довжина перегону |
Відправлення |
Вийшло |
Зайшло |
Виїхало |
Коефіцієнт* |
Пасажирський обіг зупинки |
Пасажирський обіг перегону |
1 |
Хлібозавод N 5 |
0 |
11:35 |
|
1 |
1 |
0.06 |
1 |
0 |
2 |
Магазин меблів |
0.8 |
11:36 |
|
|
1 |
0.06 |
0 |
0.8 |
3 |
пр. Ювілейний |
0.4 |
11:37 |
|
1 |
2 |
0.11 |
1 |
0.8 |
4 |
Диспетчерська |
0.5 |
11:38 |
|
|
2 |
0.11 |
0 |
1 |
5 |
Аптека |
0.5 |
11:39 |
|
|
2 |
0.11 |
0 |
1 |
6 |
Пошта |
0.5 |
11:40 |
|
1 |
3 |
0.17 |
1 |
1.5 |
7 |
Поліклініка |
0.3 |
11:41 |
|
|
3 |
0.17 |
0 |
0.9 |
8 |
Універсам |
0.7 |
11:42 |
|
2 |
5 |
0.28 |
2 |
3.5 |
9 |
Супермаркет |
0.5 |
11:43 |
|
|
5 |
0.28 |
0 |
2.5 |
10 |
пр. Радянський |
0.6 |
11:44 |
1 |
|
4 |
0.22 |
1 |
2.4 |
11 |
Старий Дніпро |
2.3 |
11:49 |
|
|
4 |
0.22 |
0 |
9.2 |
12 |
ЦІМЕТ |
0.4 |
11:50 |
|
|
4 |
0.22 |
0 |
1.6 |
13 |
Запорізька Січ |
0.7 |
11:51 |
|
|
4 |
0.22 |
0 |
2.8 |
14 |
Турбаза "Хортиця" |
0.4 |
11:52 |
|
|
4 |
0.22 |
0 |
1.6 |
15 |
На вимогу |
2.1 |
11:56 |
|
|
4 |
0.22 |
0 |
8.4 |
16 |
вул. Тюленіна |
0.4 |
11:57 |
|
|
4 |
0.22 |
0 |
1.6 |
17 |
пр. Металургів |
0.9 |
11:59 |
2 |
|
2 |
0.11 |
2 |
1.8 |
18 |
БК ЗАлК |
0.5 |
12:00 |
|
|
2 |
0.11 |
0 |
1 |
19 |
НДНІОГАЗ |
0.6 |
12:01 |
|
|
2 |
0.11 |
0 |
1.2 |
20 |
Електроапаратний завод |
0.6 |
12:02 |
|
|
2 |
0.11 |
0 |
1.2 |
21 |
Алюмінієвий завод |
0.6 |
12:04 |
|
|
2 |
0.11 |
0 |
1.2 |
22 |
вул. Діагональна |
0.4 |
12:05 |
2 |
|
0 |
0 |
2 |
0 |
|
Всього |
14.7 |
|
5 |
5 |
62 |
0.16 |
10 |
46 |
____________
*
Коефіцієнт використання
пасажиромісткості
Додаток 12
до Порядку організації
перевезень пасажирів та
багажу автомобільним
транспортом
(пункт 6.7)
Зразок
Добові показники
маршруту (сумарно по
рейсах)
(прямий напрямок)
N |
Назви зупинок |
Довжина перегону |
Виїхало |
Вийшло |
Зайшло |
Коефіцієнт* |
Пасажирський обіг зупинки |
Пасажирський обіг перегону |
1 |
вул. Діагональна |
0 |
6 |
0 |
6 |
0.06 |
6 |
0 |
2 |
Алюмінієвий завод |
0.5 |
9 |
0 |
3 |
0.08 |
3 |
4.5 |
3 |
Електроапаратний завод |
0.6 |
10 |
0 |
1 |
0.09 |
1 |
6 |
4 |
НДНІОГАЗ |
0.5 |
12 |
0 |
2 |
0.11 |
2 |
6 |
5 |
БК ЗАлК |
0.5 |
16 |
0 |
4 |
0.15 |
4 |
8 |
6 |
пр. Металургів |
0.7 |
27 |
0 |
11 |
0.25 |
11 |
18.9 |
7 |
вул. Тюленіна |
0.9 |
28 |
0 |
1 |
0.26 |
1 |
25.2 |
8 |
Турбаза "Хортиця" |
2.6 |
28 |
0 |
0 |
0.26 |
0 |
72.8 |
9 |
Запорізька Січ |
0.4 |
29 |
0 |
1 |
0.27 |
1 |
11.6 |
10 |
ЦІМЕТ |
0.6 |
29 |
0 |
0 |
0.27 |
0 |
17.4 |
11 |
Старий Дніпро |
0.4 |
29 |
0 |
0 |
0.27 |
0 |
11.6 |
12 |
пр. Радянський |
2.1 |
23 |
6 |
0 |
0.21 |
6 |
48.3 |
13 |
Кінотеатр "Перемога" |
0.3 |
23 |
0 |
0 |
0.21 |
0 |
6.9 |
14 |
Універсам |
0.7 |
16 |
7 |
0 |
0.15 |
7 |
11.2 |
15 |
Поліклініка |
0.8 |
16 |
0 |
0 |
0.15 |
0 |
12.8 |
16 |
Пошта |
0.3 |
13 |
3 |
0 |
0.12 |
3 |
3.9 |
17 |
Аптека |
0.6 |
12 |
1 |
0 |
0.11 |
1 |
7.2 |
18 |
Диспетчерська |
0.4 |
10 |
2 |
0 |
0.09 |
2 |
4 |
19 |
пр. Ювілейний |
0.5 |
4 |
6 |
0 |
0.04 |
6 |
2 |
20 |
Магазин меблів |
0.4 |
4 |
0 |
0 |
0.04 |
0 |
1.6 |
21 |
Хлібзавод N 5 |
0.8 |
0 |
4 |
0 |
0 |
4 |
0 |
|
Всього |
|
344 |
29 |
29 |
- |
58 |
279.9 |
|
Середнє значення |
|
17.2 |
1.45 |
1.45 |
0.16 |
2.76 |
13.99 |
|
Максимальне значення |
|
29 |
7 |
11 |
0.27 |
11 |
72.8 |
____________
*
Коефіцієнт використання
пасажиромісткості.
Місто: Дніпропетровськ.
Маршрут: N 18.
Дата обстеження: 12
квітня 2013 року.
Додаток 13
до Порядку організації
перевезень пасажирів та
багажу автомобільним
транспортом
(пункт 6.7)
Зразок
Добові показники
маршруту (сумарно по
рейсах)
(зворотний напрямок)
N |
Назви зупинок |
Довжина перегону |
Виїхало |
Вийшло |
Зайшло |
Коефіцієнт* |
Пасажирський обмін зупинки |
Пасажирський обіг перегону |
1 |
Хлібзавод N 5 |
0 |
4 |
0 |
4 |
0.04 |
4 |
0 |
2 |
Магазин меблів |
0.8 |
9 |
0 |
5 |
0.08 |
5 |
7.2 |
3 |
пр. Ювілейний |
0.4 |
15 |
0 |
6 |
0.14 |
6 |
6 |
4 |
Диспетчерська |
0.5 |
17 |
0 |
2 |
0.16 |
2 |
8.5 |
5 |
Аптека |
0.5 |
19 |
0 |
2 |
0.18 |
2 |
9.5 |
6 |
Пошта |
0.5 |
21 |
0 |
2 |
0.19 |
2 |
10.5 |
7 |
Поліклініка |
0.3 |
24 |
0 |
3 |
0.22 |
3 |
7.2 |
8 |
Універсам |
0.7 |
34 |
1 |
11 |
0.31 |
12 |
23.8 |
9 |
Супермаркет |
0.5 |
34 |
2 |
2 |
0.31 |
4 |
17 |
10 |
пр. Радянський |
0.6 |
35 |
3 |
4 |
0.32 |
7 |
21 |
11 |
Старий Дніпро |
2.3 |
35 |
0 |
0 |
0.32 |
0 |
80.5 |
12 |
ЦІМЕТ |
0.4 |
35 |
0 |
0 |
0.32 |
0 |
14 |
13 |
Запорізька Січ |
0.7 |
34 |
1 |
0 |
0.31 |
1 |
23.8 |
14 |
Турбаза "Хортиця" |
0.4 |
34 |
0 |
0 |
0.31 |
0 |
13.6 |
15 |
На вимогу |
2.1 |
34 |
0 |
0 |
0.31 |
0 |
71.4 |
16 |
вул. Тюленіна |
0.4 |
29 |
5 |
0 |
0.27 |
5 |
11.6 |
17 |
пр. Металургів |
0.9 |
15 |
14 |
0 |
0.14 |
14 |
13.5 |
18 |
БК ЗАлК |
0.5 |
13 |
2 |
0 |
0.12 |
2 |
6.5 |
19 |
НДНІОГАЗ |
0.6 |
12 |
1 |
0 |
0.11 |
1 |
7.2 |
20 |
Електроапаратний завод |
0.6 |
9 |
3 |
0 |
0.08 |
3 |
5.4 |
21 |
Алюмінієвий завод |
0.6 |
5 |
4 |
0 |
0.05 |
4 |
3 |
22 |
вул. Діагональна |
0.4 |
0 |
5 |
0 |
0 |
5 |
0 |
|
Всього |
|
467 |
41 |
41 |
- |
82 |
361.2 |
|
Середнє значення |
|
22.24 |
1.95 |
1.95 |
0.21 |
3.73 |
17.2 |
|
Максимальне значення |
|
35 |
14 |
11 |
0.32 |
14 |
80.5 |
____________
*
Коефіцієнт використання
пасажиромісткості.
Додаток 14
до Порядку організації
перевезень пасажирів та
багажу автомобільним
транспортом
(пункт 6.7)
Зразок
Погодинні показники
за пасажиропотоками
(прямий напрямок)
Початок інтервалу |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
вул. Діагональна |
|
|
|
|
|
1 |
1 |
2 |
|
1 |
|
1 |
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Алюмінієвий завод |
|
|
|
|
|
1 |
2 |
2 |
|
2 |
|
1 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Електроапаратний завод |
|
|
|
|
|
1 |
2 |
2 |
|
2 |
|
1 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
НДНІОГАЗ |
|
|
|
|
|
1 |
2 |
2 |
|
4 |
|
1 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
БК ЗАлК |
|
|
|
|
|
2 |
3 |
2 |
|
4 |
|
1 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
пр. Металургів |
|
|
|
|
|
5 |
5 |
5 |
|
5 |
|
2 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
вул. Тюленіна |
|
|
|
|
|
5 |
5 |
5 |
|
5 |
|
3 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Турбаза "Хортиця" |
|
|
|
|
|
5 |
5 |
|
5 |
5 |
|
3 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Запорізька Січ |
|
|
|
|
|
5 |
5 |
|
5 |
5 |
|
4 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЦІМЕТ |
|
|
|
|
|
5 |
5 |
|
5 |
|
5 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Старий Дніпро |
|
|
|
|
|
5 |
5 |
|
5 |
|
5 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
пр. Радянський |
|
|
|
|
|
4 |
4 |
|
4 |
|
3 |
4 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кінотеатр "Перемога" |
|
|
|
|
|
4 |
4 |
|
4 |
|
3 |
4 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Універсам |
|
|
|
|
|
2 |
3 |
|
3 |
|
3 |
2 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Поліклініка |
|
|
|
|
|
2 |
3 |
|
3 |
|
3 |
2 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пошта |
|
|
|
|
|
1 |
2 |
|
3 |
|
3 |
2 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Аптека |
|
|
|
|
|
1 |
|
2 |
3 |
|
2 |
2 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Диспетчерська |
|
|
|
|
|
1 |
|
2 |
3 |
|
2 |
1 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
пр. Ювілейний |
|
|
|
|
|
0 |
|
1 |
1 |
|
0 |
1 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Магазин меблів |
|
|
|
|
|
0 |
|
1 |
1 |
|
0 |
1 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Хлібозавод N 5 |
|
|
|
|
|
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Місто: Дніпропетровськ.
Маршрут: N 18.
Дата обстеження: 12
квітня 2013 року.
Додаток 15
до Порядку організації
перевезень пасажирів та
багажу автомобільним
транспортом
(пункт 6.7)
Зразок
Розгорнуті погодинні
показники за
пасажиропотоками
(зворотний напрямок)
Початок інтервалу |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
Хлібозавод N 5 |
|
|
|
|
|
0 |
|
1 |
2 |
|
0 |
1 |
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Магазин меблів |
|
|
|
|
|
1 |
|
2 |
4 |
|
1 |
1 |
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
пр. Ювілейний |
|
|
|
|
|
1 |
|
3 |
6 |
|
1 |
2 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Диспетчерська |
|
|
|
|
|
1 |
|
5 |
6 |
|
1 |
2 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Аптека |
|
|
|
|
|
1 |
|
6 |
6 |
|
2 |
2 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пошта |
|
|
|
|
|
|
1 |
7 |
6 |
|
2 |
3 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Поліклініка |
|
|
|
|
|
|
2 |
8 |
7 |
|
2 |
3 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Універсам |
|
|
|
|
|
|
3 |
9 |
10 |
|
3 |
5 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Супермаркет |
|
|
|
|
|
|
3 |
10 |
11 |
|
2 |
5 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
пр. Радянський |
|
|
|
|
|
|
3 |
11 |
11 |
|
3 |
4 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Старий Дніпро |
|
|
|
|
|
|
3 |
11 |
11 |
|
3 |
4 |
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЦІМЕТ |
|
|
|
|
|
|
3 |
11 |
11 |
|
3 |
4 |
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Запорізька Січ |
|
|
|
|
|
|
2 |
11 |
11 |
|
3 |
4 |
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Турбаза "Хортиця" |
|
|
|
|
|
|
2 |
11 |
11 |
|
3 |
4 |
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
На вимогу |
|
|
|
|
|
|
2 |
11 |
11 |
|
3 |
4 |
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
вул. Тюленіна |
|
|
|
|
|
|
2 |
10 |
8 |
|
3 |
4 |
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
пр. Металургів |
|
|
|
|
|
|
0 |
7 |
4 |
|
1 |
2 |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
БК ЗАлК |
|
|
|
|
|
|
0 |
5 |
4 |
|
1 |
|
2 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
НДНІОГАЗ |
|
|
|
|
|
|
0 |
4 |
4 |
|
1 |
|
2 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Електроапаратний завод |
|
|
|
|
|
|
0 |
2 |
4 |
|
0 |
|
2 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Алюмінієвий завод |
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
|
0 |
|
2 |
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
вул. Діагональна |
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
|
0 |
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Місто: Дніпропетровськ.
Маршрут: N 18.
Дата обстеження: 12
квітня 2013 року.
Додаток 16
до Порядку організації
перевезень пасажирів та
багажу автомобільним
транспортом
(пункт 6.7)
Зразок
Погодинні показники (прямий напрямок)
Період: 7:00 - 8:00
N |
Назва зупинки |
Вийшло |
Зайшло |
Виїхало |
Коефіцієнт* |
Пасажирський обіг зупинки |
Пасажирський обіг перегону |
1 |
вул. Діагональна |
0 |
2 |
2 |
0.11 |
2 |
0 |
2 |
Алюмінієвий завод |
0 |
0 |
2 |
0.11 |
0 |
1 |
3 |
Електроапаратний завод |
0 |
0 |
2 |
0.11 |
0 |
1.2 |
4 |
НДНІОГАЗ |
0 |
0 |
2 |
0.11 |
0 |
1 |
5 |
БК ЗАлК |
0 |
0 |
2 |
0.11 |
0 |
1 |
6 |
пр. Металургів |
0 |
3 |
5 |
0.28 |
3 |
3.5 |
7 |
вул. Тюленіна |
0 |
0 |
5 |
0.28 |
0 |
4.5 |
8 |
Турбаза "Хортиця" |
0 |
0 |
5 |
0.28 |
0 |
4.5 |
9 |
Запорізька Січ |
0 |
0 |
5 |
0.28 |
0 |
4.5 |
10 |
ЦІМЕТ |
0 |
0 |
5 |
0.28 |
0 |
4.5 |
11 |
Старий Дніпро |
0 |
0 |
5 |
0.28 |
0 |
4.5 |
12 |
пр. Радянський |
0 |
0 |
5 |
0.28 |
0 |
4.5 |
13 |
Кінотеатр "Перемога" |
0 |
0 |
5 |
0.28 |
0 |
4.5 |
14 |
Універсам |
0 |
0 |
5 |
0.28 |
0 |
4.5 |
15 |
Поліклініка |
0 |
0 |
5 |
0.28 |
0 |
4.5 |
16 |
Пошта |
3 |
0 |
2 |
0.28 |
0 |
4.5 |
17 |
Аптека |
0 |
0 |
2 |
0.11 |
0 |
1.2 |
18 |
Диспетчерська |
0 |
0 |
2 |
0.11 |
0 |
0.8 |
19 |
пр. Ювілейний |
1 |
0 |
1 |
0.06 |
1 |
0.5 |
20 |
Магазин меблів |
0 |
0 |
1 |
0.06 |
0 |
0.4 |
21 |
Хлібозавод N 5 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
|
Всього |
2 |
5 |
25 |
0.38 |
7 |
15.1 |
|
Середнє значення |
0.17 |
0.42 |
2.17 |
0.12 |
0.58 |
1.26 |
|
Максимальне значення |
1 |
3 |
5 |
0.28 |
3 |
4.5 |
____________
*
Коефіцієнт використання
пасажиромісткості.
Додаток 17
до Порядку організації
перевезень пасажирів та
багажу автомобільним
транспортом
(пункт 6.7)
Зразок
Погодинні показники (зворотний напрямок)
Період: 8:00 - 9:00
N |
Назва зупинки |
Вийшло |
Зайшло |
Виїхало |
Коефіцієнт* |
Пасажирський обіг зупинки |
Пасажирський обіг перегону |
1 |
Хлібозавод N 5 |
0 |
2 |
2 |
0.11 |
2 |
0 |
2 |
Магазин меблів |
0 |
2 |
4 |
0.22 |
2 |
3.2 |
3 |
пр. Ювілейний |
0 |
2 |
6 |
0.33 |
2 |
2.4 |
4 |
Диспетчерська |
0 |
0 |
6 |
0.33 |
0 |
3 |
5 |
Аптека |
0 |
0 |
6 |
0.33 |
0 |
3 |
6 |
Пошта |
0 |
0 |
6 |
0.33 |
0 |
3 |
7 |
Поліклініка |
0 |
1 |
7 |
0.39 |
1 |
2.1 |
8 |
Універсам |
0 |
3 |
10 |
0.56 |
3 |
7 |
9 |
Супермаркет |
0 |
1 |
11 |
0.61 |
1 |
5.5 |
10 |
пр. Радянський |
1 |
1 |
11 |
0.61 |
2 |
6.6 |
11 |
Старий Дніпро |
0 |
0 |
11 |
0.61 |
0 |
25.3 |
12 |
ЦІМЕТ |
0 |
0 |
11 |
0.61 |
0 |
4.4 |
13 |
Запорізька Січ |
0 |
0 |
11 |
0.61 |
0 |
7.7 |
14 |
Турбаза "Хортиця" |
0 |
0 |
11 |
0.61 |
0 |
4.4 |
15 |
На вимогу |
0 |
0 |
11 |
0.61 |
0 |
23.1 |
16 |
вул. Тюленіна |
3 |
0 |
8 |
0.44 |
3 |
3.2 |
17 |
пр. Металургів |
4 |
0 |
4 |
0.22 |
4 |
3.6 |
18 |
БК ЗАлК |
0 |
0 |
4 |
0.22 |
0 |
2 |
19 |
НДНІОГАЗ |
0 |
0 |
4 |
0.22 |
0 |
2.4 |
20 |
Електроапаратний завод |
0 |
0 |
4 |
0.22 |
0 |
2.4 |
21 |
Алюмінієвий завод |
2 |
0 |
2 |
0.11 |
2 |
1.2 |
22 |
вул. Діагональна |
2 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
|
Всього |
12 |
12 |
150 |
0.66 |
24 |
115.5 |
|
Середнє значення |
0.55 |
0.55 |
6.82 |
0.38 |
1.09 |
5.25 |
|
Максимальне значення |
4 |
3 |
11 |
0.61 |
4 |
25.3 |
____________
*
Коефіцієнт використання
пасажиромісткості.
Додаток 18
до Порядку організації
перевезень пасажирів та
багажу автомобільним
транспортом
(пункт 6.7)
Зразок
Максимально завантажені перегони (прямий напрямок)
(за годинами)
Період часу (год.) |
Перегін |
Пасажирський потік |
5 - 6 |
пр. Металургів |
5 |
6 - 7 |
пр. Металургів |
5 |
7 - 8 |
пр. Металургів |
5 |
8 - 9 |
Турбаза "Хортиця" |
5 |
9 - 10 |
пр. Металургів |
5 |
10 - 11 |
ЦІМЕТ |
5 |
11 - 12 |
Запорізька Січ |
4 |
12 - 13 |
пр. Металургів |
5 |
Додаток 19
до Порядку організації
перевезень пасажирів та
багажу автомобільним
транспортом
(пункт 6.7)
Зразок
Максимально завантажені перегони (зворотний напрямок)
(за годинами)
Період часу (год.) |
Перегін |
Пасажирський потік |
5 - 6 |
Магазин меблів |
1 |
6 - 7 |
Універсам |
3 |
7 - 8 |
пр. Радянський |
11 |
8 - 9 |
Супермаркет |
11 |
9 - 10 |
Універсам |
3 |
11 - 12 |
Універсам |
5 |
12 - 13 |
Універсам |
4 |
13 - 14 |
Старий Дніпро |
3 |
Додаток 20
до Порядку організації
перевезень пасажирів та
багажу автомобільним
транспортом
(пункт 6.7)
Зразок
Визначення пікових періодів
Період часу (год.) |
Сумарний пасажиропотік у прямому напрямку |
Сумарний пасажиропотік у зворотному напрямку |
4 - 6 |
5 |
1 |
5 - 7 |
10 |
4 |
6 - 8 |
10 |
14 |
7 - 9 |
10 |
22 |
8 - 10 |
10 |
11 |
9 - 11 |
10 |
3 |
10 - 12 |
9 |
8 |
11 - 13 |
9 |
9 |
12 - 14 |
5 |
7 |
13 - 15 |
0 |
3 |
Додаток 21
до Порядку організації
перевезень пасажирів та
багажу автомобільним
транспортом
(пункт 6.7)
Зразок
Пікові періоди з максимально завантаженими ділянками
Пік |
Напрямок |
Період часу |
Максимально завантажена ділянка |
Максимальний пасажиропотік |
1 |
Прямий |
5 - 7 |
пр. Металургів - вул. Тюленіна |
10 |
2 |
Зворотний |
7 - 9 |
Супермаркет - пр. Радянський |
22 |
Додаток 22
до Порядку організації
перевезень пасажирів та
багажу автомобільним
транспортом
(пункт 6.7)
Зразок
Розгорнуті показники пікових періодів (прямий напрямок)
Пік I. Період часу: 5:00 - 7:00
N |
Назви зупинок |
Вийшло |
Зайшло |
Виїхало |
Пасажирський обіг зупинки |
Пасажирський обіг перегону |
1 |
вул. Діагональна |
0 |
2 |
2 |
2 |
0 |
2 |
Алюмінієвий завод |
0 |
1 |
3 |
1 |
1.5 |
3 |
Електроапаратний завод |
0 |
0 |
3 |
0 |
1.8 |
4 |
НДНІОГАЗ |
0 |
0 |
3 |
0 |
1.5 |
5 |
БК ЗАлК |
0 |
2 |
5 |
2 |
2.5 |
6 |
пр. Металургів |
0 |
5 |
10 |
5 |
7 |
7 |
вул. Тюленіна |
0 |
0 |
10 |
0 |
9 |
8 |
Турбаза "Хортиця" |
0 |
0 |
10 |
0 |
26 |
9 |
Запорізька Січ |
0 |
0 |
10 |
0 |
4 |
10 |
ЦІМЕТ |
0 |
0 |
10 |
0 |
6 |
11 |
Старий Дніпро |
0 |
0 |
10 |
0 |
4 |
12 |
пр. Радянський |
2 |
0 |
8 |
2 |
16.8 |
13 |
Кінотеатр "Перемога" |
0 |
0 |
8 |
0 |
2.4 |
14 |
Універсам |
3 |
0 |
5 |
3 |
3.5 |
15 |
Поліклініка |
0 |
0 |
5 |
0 |
4 |
16 |
Пошта |
2 |
0 |
3 |
2 |
0.9 |
17 |
Аптека |
0 |
0 |
1 |
0 |
0.6 |
18 |
Диспетчерська |
0 |
0 |
1 |
0 |
0.4 |
19 |
пр. Ювілейний |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
20 |
Магазин меблів |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
21 |
Хлібозавод N 5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Всього |
8 |
10 |
107 |
18 |
91.9 |
Додаток 23
до Порядку організації
перевезень пасажирів та
багажу автомобільним
транспортом
(пункт 6.7)
Зразок
Розгорнуті показники пікових періодів (зворотний напрямок)
Пік II. Період часу: 7:00 - 9:00
N |
Назви зупинок |
Вийшло |
Зайшло |
Виїхало |
Пасажирський обіг зупинки |
Пасажирський обіг перегону |
1 |
Хлібозавод N 5 |
0 |
3 |
3 |
3 |
0 |
2 |
Магазин меблів |
0 |
3 |
6 |
3 |
4.8 |
3 |
пр. Ювілейний |
0 |
3 |
9 |
3 |
3.6 |
4 |
Диспетчерська |
0 |
2 |
11 |
2 |
5.5 |
5 |
Аптека |
0 |
1 |
12 |
1 |
6 |
6 |
Пошта |
0 |
1 |
13 |
1 |
6.5 |
7 |
Поліклініка |
0 |
2 |
15 |
2 |
4.5 |
8 |
Універсам |
1 |
5 |
19 |
6 |
13.3 |
9 |
Супермаркет |
0 |
2 |
21 |
2 |
10.5 |
10 |
пр. Радянський |
1 |
2 |
22 |
3 |
13.2 |
11 |
Старий Дніпро |
0 |
0 |
22 |
0 |
50.6 |
12 |
ЦІМЕТ |
0 |
0 |
22 |
0 |
8.8 |
13 |
Запорізька Січ |
0 |
0 |
22 |
0 |
15.4 |
14 |
Турбаза "Хортиця" |
0 |
0 |
22 |
0 |
8.8 |
15 |
На вимогу |
0 |
0 |
22 |
0 |
46.2 |
16 |
вул. Тюленіна |
4 |
0 |
18 |
4 |
7.2 |
17 |
пр. Металургів |
7 |
0 |
11 |
7 |
9.9 |
18 |
БК ЗАлК |
2 |
0 |
9 |
2 |
4.5 |
19 |
НДНІОГАЗ |
1 |
0 |
8 |
1 |
4.8 |
20 |
Електроапаратний завод |
2 |
0 |
6 |
2 |
3.6 |
21 |
Алюмінієвий завод |
3 |
0 |
3 |
3 |
1.8 |
22 |
вул. Діагональна |
3 |
0 |
0 |
3 |
0 |
|
Всього |
24 |
24 |
296 |
48 |
229.5 |
____________