ЗАТВЕРДЖЕНО ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
|
Інформація про суб'єкт надання адміністративної послуги |
|
Суб'єкт надання адміністративної послуги |
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України |
Місцезнаходження суб'єкта надання адміністративної послуги |
вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008 |
Інформація про режим роботи суб'єкта надання адміністративної послуги |
понеділок - четвер: з 9:00 до 18:00 |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб'єкта надання адміністративної послуги |
тел. (044) 253-93-94, факс (044) 226-31-81, (044) 596-68-03 |
Акти законодавства, надання що регулюють порядок та умови адміністративної послуги |
|
Закони України |
Закон України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності"; |
Акти Кабінету Міністрів України |
постанова Кабінету Міністрів України від 27.01.2016 N 96 "Про затвердження Порядку видачі або відмови у видачі рішення про призначення, його переоформлення та видачі його дубліката, розширення та обмеження сфери призначення, тимчасового припинення і поновлення дії рішення про призначення та анулювання такого рішення та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України" |
Умови отримання адміністративної послуги |
|
Підстава для отримання адміністративної послуги |
заява про тимчасове припинення дії рішення про призначення призначеного органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту (далі - рішення про призначення) |
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
заява про тимчасове припинення дії рішення про призначення за формою згідно з додатком 14 до Порядку видачі або відмови у видачі рішення про призначення, його переоформлення та видачі його дубліката, розширення та обмеження сфери призначення, тимчасового припинення і поновлення дії рішення про призначення та анулювання такого рішення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.01.2016 N 96 |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
у паперовій формі особисто, через уповноважену особу або надсилається поштою (01008, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2, під'їзд 6) |
Платність або безоплатність надання адміністративної послуги |
безоплатно |
Строк надання адміністративної послуги |
протягом 30 днів з дня одержання заяви про тимчасове припинення дії рішення про призначення |
Результат надання адміністративної послуги |
видача наказу Мінекономрозвитку про тимчасове припинення дії рішення про призначення разом з письмовим запитом до призначеного органу з оцінки відповідності про надання інформації щодо комплектів документації, пов'язаної з оцінкою відповідності, яка здійснювалася таким призначеним органом з оцінки відповідності стосовно видів продукції та процедур оцінки відповідності, щодо яких було прийнято наказ про тимчасове припинення дії рішення про призначення призначеного органу (далі - письмовий запит) |
Способи отримання відповіді (результату) |
копія наказу про тимчасове припинення дії рішення про призначення разом з письмовим запитом видається особисто уповноваженій особі призначеного органу з оцінки відповідності або надсилається поштою (рекомендованим листом з повідомленням про вручення) |
Директор департаменту |
Л. М. Віткін |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
30 грудня 2016 року N 2170
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
з анулювання рішення про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту
Інформація про суб'єкт надання адміністративної послуги |
|
Суб'єкт надання адміністративної послуги |
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України |
Місцезнаходження суб'єкта надання адміністративної послуги |
вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008 |
Інформація про режиму роботи суб'єкта надання адміністративної послуги |
понеділок - четвер: з 9:00 до 18:00 |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб'єкта надання адміністративної послуги |
тел. (044) 253-93-94, факс (044) 226-31-81, (044) 596-68-03 |
Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги |
|
Закони України |
Закон України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності"; |
Акти Кабінету Міністрів України |
постанова Кабінету Міністрів України від 27.01.2016 N 96 "Про затвердження Порядку видачі або відмови у видачі рішення про призначення, його переоформлення та видачі його дубліката, розширення та обмеження сфери призначення, тимчасового припинення і поновлення дії рішення про призначення та анулювання такого рішення та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України" |
Умови отримання адміністративної послуги |
|
Підстава для отримання адміністративної послуги |
заява про анулювання рішення про призначення призначеного органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту (далі - рішення про призначення) |
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
заява про анулювання рішення про призначення за формою згідно з додатком 15 до Порядку видачі або відмови у видачі рішення про призначення, його переоформлення та видачі його дубліката, розширення та обмеження сфери призначення, тимчасового припинення і поновлення дії рішення про призначення та анулювання такого рішення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.01.2016 N 96 |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
у паперовій формі особисто, через уповноважену особу або надсилається поштою (01008, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2, під'їзд 6) |
Платність або безоплатність надання адміністративної послуги |
безоплатно |
Строк надання адміністративної послуги |
протягом 30 днів з дня одержання заяви про анулювання рішення про призначення |
Результат надання адміністративної послуги |
видача наказу Мінекономрозвитку про анулювання рішення про призначення разом з письмовим запитом до такого органу про надання інформації щодо комплектів документації, пов'язаної з оцінкою відповідності, яка здійснювалася таким органом стосовно видів продукції та процедур оцінки відповідності, щодо яких було прийнято наказ про анулювання рішення про призначення (далі - письмовий запит) |
Способи отримання відповіді (результату) |
копія наказу про анулювання рішення про призначення разом з письмовим запитом видається особисто уповноваженій особі органу з оцінки відповідності або надсилається поштовим відправленням з описом вкладення |
Директор департаменту |
Л. М. Віткін |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
30 грудня 2016 року N 2170
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
з видачі рішення про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту
N |
Етап надання адміністративної послуги |
Відповідальна посадова особа, структурний підрозділ Мінекономрозвитку |
Дія |
Строки виконання |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Реєстрація заяви про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту (далі - заява про призначення), яка подається органом з оцінки відповідності, що претендує на призначення на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту (далі - претендент на призначення) |
спеціаліст відділу вхідної кореспонденції |
У |
протягом одного календарного дня |
2 |
Проведення аналізу поданих претендентом на призначення пакета документів та перевірення повноти відомостей |
головний спеціаліст відділу оцінки відповідності |
В |
протягом чотирьох календарних днів |
3 |
У разі подання претендентом на призначення неповного пакета документів, необхідних для призначення, перейти до пункту 9 |
- " - |
В |
- |
4 |
У разі подання претендентом на призначення повного пакета документів - підготовка супровідного листа щодо надсилання копії заяви про призначення та пакета документів, що додається до неї, відповідному центральному органу виконавчої влади, на який покладаються функції технічного регулювання у визначеній сфері діяльності (далі - відповідний центральний орган виконавчої влади), для проведення ним оцінювання претендента на призначення стосовно його відповідності вимогам до призначених органів з оцінки відповідності (далі - призначений орган), крім випадку, коли відповідним центральним органом виконавчої влади є Мінекономрозвитку |
- " - |
В |
протягом двох календарних днів |
5 |
Підписання супровідного листа щодо надсилання копії заяви про призначення та пакета документів, що додається до неї, відповідному центральному органу виконавчої влади |
заступник Міністра |
З |
протягом двох календарних днів |
6 |
Надіслання супровідного листа з копією заяви про призначення та пакета документів, що додається до неї, відповідному центральному органу виконавчої влади |
головний спеціаліст відділу оцінки відповідності |
В |
протягом одного календарного дня |
7 |
У разі коли відповідним центральним органом виконавчої влади є Мінекономрозвитку, проведення оцінювання претендента на призначення стосовно його відповідності вимогам до призначених органів |
- " - |
В |
протягом 50 календарних днів |
8 |
Отримання письмових пропозицій відповідного центрального органу виконавчої влади щодо призначення чи відмови в призначенні претендента на призначення із зазначенням підстав для такої відмови |
спеціалісти відповідного центрального органу виконавчої влади головний спеціаліст відділу оцінки відповідності |
В |
протягом 50 календарних днів з дня одержання відповідним центральним органом виконавчої влади копії заяви про призначення та пакета документів, що додаються до неї |
9 |
У разі наявності підстав для відмови у видачі рішення про призначення підготовка письмового повідомлення про відмову в видачі рішення про призначення із зазначенням підстав для такої відмови (далі - письмове повідомлення про відмову) |
головний спеціаліст відділу оцінки відповідності |
В |
протягом 14 календарних днів |
10 |
Підписання письмового повідомлення про відмову |
заступник Міністра |
З |
протягом п'яти календарних днів |
11 |
Надіслання претендентові на призначення письмового повідомлення про відмову |
головний спеціаліст відділу оцінки відповідності |
В |
протягом одного календарного дня |
12 |
У разі відсутності підстав для відмови у видачі рішення про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту (далі - рішення про призначення) підготовка проекту наказу про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту (далі - проект наказу) та оформлення проекту рішення про призначення |
- " - |
В |
протягом восьми календарних днів |
13 |
Погодження проекту наказу та проекту рішення про призначення з визначеними структурними підрозділами |
заступник Міністра директор юридичного департаменту завідувач сектору запобігання та виявлення корупції головний спеціаліст - літредактор |
П |
протягом 12 календарних днів |
14 |
Підписання сфери призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту |
директор департаменту технічного регулювання |
З |
протягом одного календарного дня |
15 |
Підписання наказу та рішення про призначення |
Міністр |
З |
протягом трьох календарних днів |
16 |
Реєстрація наказу |
заступник начальника управління документального забезпечення - начальник відділу вихідної кореспонденції та архіву |
У |
протягом одного календарного дня |
17 |
Підготовка супровідного листа про надсилання рішення про призначення (далі - супровідний лист) |
головний спеціаліст відділу оцінки відповідності |
В |
- " - |
18 |
Підписання супровідного листа |
директор департаменту технічного регулювання |
З |
- " - |
19 |
Видача супровідного листа з рішенням про призначення особисто уповноваженій особі призначеного органу або надіслання його поштовим відправленням з описом вкладення |
головний спеціаліст відділу оцінки відповідності |
В |
- " - |
Загальна кількість днів для надання послуги |
|
|
83/88 календарних днів |
|
Загальна кількість днів, передбачена законодавством |
|
|
90 календарних днів |
____________
* Умовні позначки: В - виконує, У - бере участь, П - погоджує, З - затверджує.
Директор департаменту |
Л. М. Віткін |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
30 грудня 2016 року N 2170
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
з переоформлення рішення про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту
N |
Етап надання адміністративної послуги |
Відповідальна посадова особа, структурний підрозділ Мінекономрозвитку |
Дія |
Строки виконання |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Реєстрація заяви про переоформлення рішення про призначення, яка подається призначеним органом з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту (далі - орган з оцінки відповідності) |
спеціаліст відділу вхідної кореспонденції |
У |
протягом одного робочого дня |
2 |
Підготовка проекту наказу про переоформлення рішення про призначення органу з оцінки відповідності (далі - проект наказу) та проекту переоформленого на новому бланку рішення про призначення органу з оцінки відповідності (далі - рішення про призначення) з урахуванням змін, зазначених у заяві про його переоформлення |
головний спеціаліст відділу оцінки відповідності |
В |
протягом трьох робочих днів |
3 |
Погодження проекту наказу та проекту переоформленого на новому бланку рішення про призначення з визначеними структурними підрозділами |
заступник Міністра директор юридичного департаменту завідувач сектору запобігання та виявлення корупції головний спеціаліст - літредактор |
П |
протягом трьох робочих днів |
4 |
Підписання сфери призначення органу з оцінки відповідності в разі переоформлення рішення про призначення у зв'язку із зміною найменування суб'єкта господарювання. |
директор департаменту технічного регулювання |
З |
протягом одного робочого дня |
5 |
Підписання наказу та переоформленого на новому бланку рішення про призначення |
Міністр |
З |
протягом трьох робочих днів |
6 |
Реєстрація наказу |
заступник начальника управління документального забезпечення - начальник відділу вихідної кореспонденції та архіву |
У |
протягом одного робочого дня |
7 |
Підготовка супровідного листа про надсилання переоформленого рішення про призначення (далі - супровідний лист) |
головний спеціаліст відділу оцінки відповідності |
В |
- " - |
8 |
Підписання супровідного листа |
директор департаменту технічного регулювання |
З |
протягом одного робочого дня |
9 |
Видача супровідного листа з переоформленим на новому бланку рішенням про призначення особисто уповноваженій особі призначеного органу з оцінки відповідності або надіслання його поштою (рекомендованим листом з повідомленням про вручення) |
головний спеціаліст відділу оцінки відповідності |
В |
- " - |
Загальна кількість днів для надання послуги |
|
|
15 робочих днів |
|
Загальна кількість днів, передбачена законодавством |
|
|
15 робочих днів |
____________
* Умовні позначки: В - виконує, У - бере участь, П - погоджує, З - затверджує.
Директор департаменту |
Л. М. Віткін |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
30 грудня 2016 року N 2170
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
з видачі дубліката рішення про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту
N |
Етап надання адміністративної послуги |
Відповідальна посадова особа, структурний підрозділ Мінекономрозвитку |
Дія |
Строки виконання |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Реєстрація заяви про видачу дубліката рішення про призначення, яка подається призначеним органом з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту (далі - орган з оцінки відповідності) |
спеціаліст відділу вхідної кореспонденції |
У |
протягом одного робочого дня |
2 |
Підготовка проекту наказу про видачу дубліката рішення про призначення органу з оцінки відповідності (далі - проект наказу) та оформлення проекту дубліката рішення про призначення органу з оцінки відповідності |
головний спеціаліст відділу оцінки відповідності |
В |
протягом трьох робочих днів |
3 |
Погодження проекту наказу та проекту дубліката рішення про призначення з визначеними структурними підрозділами |
заступник Міністра директор юридичного департаменту завідувач сектору запобігання та виявлення корупції головний спеціаліст - літредактор |
П |
- " - |
4 |
Підписання сфери призначення органу з оцінки відповідності |
директор департаменту технічного регулювання |
З |
протягом одного робочого дня |
5 |
Підписання наказу та дубліката рішення про призначення |
Міністр |
З |
протягом трьох робочих днів |
6 |
Реєстрація наказу |
заступник начальника управління документального забезпечення - начальник відділу вихідної кореспонденції та архіву |
У |
протягом одного робочого дня |
7 |
Підготовка супровідного листа про надсилання дубліката рішення про призначення (далі - супровідний лист) |
головний спеціаліст відділу оцінки відповідності |
В |
- " - |
8 |
Підписання супровідного листа |
директор департаменту технічного регулювання |
З |
- " - |
9 |
Видача супровідного листа з дублікатом рішення про призначення особисто уповноваженій особі призначеного органу з оцінки відповідності або надіслання його поштою (рекомендованим листом з повідомленням про вручення) |
головний спеціаліст відділу оцінки відповідності |
В |
- " - |
Загальна кількість днів для надання послуги |
|
|
15 робочих днів |
|
Загальна кількість днів, передбачена законодавством |
|
|
15 робочих днів |
____________
* Умовні позначки: В - виконує, У - бере участь, П - погоджує, З - затверджує.
Директор департаменту |
Л. М. Віткін |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
30 грудня 2016 року N 2170
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
з розширення сфери призначення призначеного органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту
N |
Етап надання адміністративної послуги |
Відповідальна посадова особа, структурний підрозділ Мінекономрозвитку |
Дія |
Строки виконання |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Реєстрація заяви про розширення сфери призначення, яка подається призначеним органом з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту (далі - призначений орган), що претендує на розширення сфери призначення призначеного органу (далі - претендент на розширення) |
спеціаліст відділу вхідної кореспонденції |
У |
протягом одного календарного дня |
2 |
Проведення аналізу поданих претендентом на розширення документів та перевірення повноти відомостей |
головний спеціаліст відділу оцінки відповідності |
В |
протягом чотирьох календарних днів |
3 |
У разі подання претендентом на розширення неповного пакета документів, необхідних для розширення сфери призначення, перейти до пункту 9 |
головний спеціаліст відділу оцінки відповідності |
В |
- |
4 |
У разі подання претендентом на розширення повного пакета документів підготовка супровідного листа щодо надсилання копії заяви про розширення сфери призначення та пакета документів, що додаються до неї, відповідному центральному органу виконавчої влади, на який покладаються функції технічного регулювання у визначеній сфері діяльності (далі - відповідний центральний орган виконавчої влади), для проведення ним оцінювання претендента на розширення стосовно його відповідності вимогам до призначених органів, крім випадку, коли відповідним центральним органом виконавчої влади є Мінекономрозвитку |
головний спеціаліст відділу оцінки відповідності |
В |
протягом двох календарних днів |
5 |
Підписання супровідного листа щодо надсилання копії заяви про розширення сфери призначення та пакета документів, що додаються до неї, відповідному центральному органу виконавчої влади |
заступник Міністра |
З |
протягом двох календарних днів |
6 |
Надіслання супровідного листа з копією заяви про розширення сфери призначення та пакета документів, що додаються до неї, відповідному центральному органу виконавчої влади |
головний спеціаліст відділу оцінки відповідності |
В |
протягом одного календарного дня |
7 |
У разі коли відповідним центральним органом виконавчої влади є Мінекономрозвитку, проведення оцінювання претендента на розширення стосовно його відповідності вимогам до призначених органів |
головний спеціаліст відділу оцінки відповідності |
В |
протягом 50 календарних днів |
8 |
Отримання письмових пропозицій відповідного центрального органу виконавчої влади щодо розширення сфери призначення чи відмови в розширенні сфери призначенні претендента на розширення із зазначенням підстав для такої відмови |
спеціалісти відповідного центрального органу виконавчої влади головний спеціаліст відділу оцінки відповідності |
В |
протягом 50 календарних днів з дня одержання відповідним центральним органом виконавчої влади копії заяви про розширення сфери призначення та пакета документів, що додаються до неї |
9 |
У разі наявності підстав для відмови у видачі рішення про призначення підготовка письмового повідомлення про відмову в видачі рішення про призначення із зазначенням підстав для такої відмови (далі - письмове повідомлення про відмову) |
головний спеціаліст відділу оцінки відповідності |
В |
протягом 14 календарних днів |
10 |
Підписання письмового повідомлення про відмову |
заступник Міністра |
З |
протягом п'яти календарних днів |
11 |
Надіслання претенденту на розширення письмового повідомлення про відмову |
головний спеціаліст відділу оцінки відповідності |
В |
протягом одного календарного дня |
12 |
У разі відсутності підстав для відмови у видачі рішення про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту з унесеними змінами, що пов'язані з розширенням сфери призначення (далі - рішення про призначення) підготовка проекту наказу про розширення сфери призначення призначеного органу (далі - проект наказу) та оформлення проекту рішення про призначення |
головний спеціаліст відділу оцінки відповідності |
В |
протягом восьми календарних днів |
13 |
Погодження проекту наказу та проекту рішення про призначення з визначеними структурними підрозділами |
заступник Міністра директор юридичного департаменту завідувач сектору запобігання та виявлення корупції головний спеціаліст - літредактор |
П |
протягом 12 календарних днів |
14 |
Підписання сфери призначення призначеного органу з оцінки відповідності з урахуванням її заявленого розширення |
директор департаменту технічного регулювання |
З |
протягом одного календарного дня |
15 |
Підписання наказу та рішення про призначення |
Міністр |
З |
протягом трьох календарних днів |
16 |
Реєстрація наказу |
заступник начальника управління документального забезпечення - начальник відділу вихідної кореспонденції та архіву |
У |
протягом одного календарного дня |
17 |
Підготовка супровідного листа про надсилання рішення про призначення (далі - супровідний лист) |
головний спеціаліст відділу оцінки відповідності |
В |
- " - |
18 |
Підписання супровідного листа |
директор департаменту технічного регулювання |
З |
- " - |
19 |
Видача супровідного листа з рішенням про призначення особисто уповноваженій особі призначеного органу або надіслання його поштовим відправленням з описом вкладення |
головний спеціаліст відділу оцінки відповідності |
В |
- " - |
Загальна кількість днів для надання послуги |
|
|
83/88 календарних днів |
|
Загальна кількість днів, передбачена законодавством |
|
|
90 календарних днів |
____________
* Умовні позначки: В - виконує, У - бере участь, П - погоджує, З - затверджує.
Директор департаменту |
Л. М. Віткін |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
30 грудня 2016 року N 2170
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
з обмеження сфери призначення призначеного органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту
N |
Етап надання адміністративної послуги |
Відповідальна посадова особа, структурний підрозділ Мінекономрозвитку |
Дія |
Строки виконання |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Реєстрація заяви про обмеження сфери призначення, яка подається призначеним органом з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту (далі - призначений орган) |
спеціаліст відділу вхідної кореспонденції |
У |
протягом одного календарного дня |
2 |
Підготовка проекту наказу про обмеження сфери призначення призначеного органу (далі - проект наказу) та проекту рішення про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту з унесеними змінами, що пов'язані з обмеженням сфери призначення (далі - рішення про призначення) |
головний спеціаліст відділу оцінки відповідності |
В |
протягом 10 календарних днів |
3 |
Погодження проекту наказу та проекту рішення про призначення з визначеними структурними підрозділами |
заступник Міністра директор юридичного департаменту завідувач сектору запобігання та виявлення корупції головний спеціаліст - літредактор |
П |
- " - |
4 |
Підписання сфери призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту з унесеними змінами, що пов'язані з обмеженням сфери призначення |
директор департаменту технічного регулювання |
З |
протягом одного календарного дня |
5 |
Підписання наказу та рішення про призначення |
Міністр |
З |
протягом трьох календарних днів |
6 |
Реєстрація наказу |
заступник начальника управління документального забезпечення - начальник відділу вихідної кореспонденції та архіву |
У |
протягом одного календарного дня |
7 |
Підготовка супровідного листа про надсилання рішення про призначення разом із запитом до призначеного органу про надання інформації щодо комплектів документації, пов'язаної з оцінкою відповідності, яка здійснювалася таким призначеним органом стосовно окремих видів продукції та/або процедур оцінки відповідності, щодо яких було прийнято рішення; про обмеження сфери призначення (далі - супровідний лист) |
головний спеціаліст відділу оцінки відповідності |
В |
протягом двох календарних днів |
8 |
Підписання супровідного листа |
директор департаменту технічного регулювання |
З |
протягом одного календарного дня |
9 |
Видача супровідного листа з рішенням про призначення особисто уповноваженій особі призначеного органу або надіслання його поштою (рекомендованим листом з повідомленням про вручення) |
головний спеціаліст відділу оцінки відповідності |
В |
- " - |
Загальна кількість днів для надання послуги |
|
|
30 календарних днів |
|
Загальна кількість днів, передбачена законодавством |
|
|
30 календарних днів |
____________
* Умовні позначки: В - виконує, У - бере участь, П - погоджує, З - затверджує.
Директор департаменту |
Л. М. Віткін |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
30 грудня 2016 року N 2170
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
з тимчасового припинення дії рішення про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту
N |
Етап надання адміністративної послуги |
Відповідальна посадова особа, структурний підрозділ Мінекономрозвитку |
Дія |
Строки виконання |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Реєстрація заяви про тимчасове припинення дії рішення про призначення, яка подається призначеним органом з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту (далі - призначений орган) |
спеціаліст відділу вхідної кореспонденції |
У |
протягом одного календарного дня |
2 |
Підготовка проекту наказу про тимчасове припинення дії рішення про призначення призначеного органу (далі - проект наказу) |
головний спеціаліст відділу оцінки відповідності |
В |
протягом 11 календарних днів |
3 |
Погодження проекту наказу з визначеними структурними підрозділами |
заступник Міністра директор юридичного департаменту завідувач сектору запобігання та виявлення корупції головний спеціаліст - літредактор |
П |
протягом 10 календарних днів |
4 |
Підписання наказу |
Міністр |
З |
протягом трьох календарних днів |
5 |
Реєстрація наказу |
заступник начальника управління документального забезпечення - начальник відділу вихідної кореспонденції та архіву |
У |
протягом одного календарного дня |
6 |
Підготовка супровідного листа про надсилання копії наказу разом із запитом до призначеного органу про надання інформації щодо комплектів документації, пов'язаної з оцінкою відповідності, яка здійснювалася таким призначеним органом (далі - супровідний лист) |
головний спеціаліст відділу оцінки відповідності |
В |
протягом двох календарних днів |
7 |
Підписання супровідного листа |
директор департаменту технічного регулювання |
З |
протягом одного календарного дня |
8 |
Видача супровідного листа з копією наказу особисто уповноваженій особі призначеного органу або надіслання його поштою (рекомендованим листом з повідомленням про вручення) |
головний спеціаліст відділу оцінки відповідності |
В |
- " - |
Загальна кількість днів для надання послуги |
|
|
30 календарних днів |
|
Загальна кількість днів, передбачена законодавством |
|
|
30 календарних днів |
____________
* Умовні позначки: В - виконує, У - бере участь, П - погоджує, З - затверджує.
Директор департаменту |
Л. М. Віткін |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
30 грудня 2016 року N 2170
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
з анулювання рішення про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту
N |
Етап надання адміністративної послуги |
Відповідальна посадова особа, структурний підрозділ Мінекономрозвитку |
Дія |
Строки виконання |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Реєстрація заяви про анулювання рішення про призначення, яка подається призначеним органом з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту (далі - орган з оцінки відповідності) |
спеціаліст відділу вхідної кореспонденції |
У |
протягом одного календарного дня |
2 |
Підготовка проекту наказу про анулювання рішення про призначення органу з оцінки відповідності (далі - проект наказу) |
головний спеціаліст відділу оцінки відповідності |
В |
протягом 15 календарних днів |
3 |
Погодження проекту наказу з визначеними структурними підрозділами |
директор юридичного департаменту завідувач сектору запобігання та виявлення корупції головний спеціаліст - літредактор |
П |
протягом семи календарних днів |
4 |
Підписання наказу |
Міністр |
З |
протягом трьох календарних днів |
5 |
Реєстрація наказу |
заступник начальника управління документального забезпечення - начальник відділу вихідної кореспонденції та архіву |
У |
протягом одного календарного дня |
6 |
Підготовка супровідного листа про надсилання копії наказу разом із запитом до органу з оцінки відповідності про надання інформації щодо комплектів документації, пов'язаної з оцінкою відповідності, яка здійснювалася таким органом (далі - супровідний лист) |
головний спеціаліст відділу оцінки відповідності |
В |
- " - |
7 |
Підписання супровідного листа |
директор департаменту технічного регулювання |
З |
- " - |
8 |
Видача супровідного листа з копією наказу особисто уповноваженій особі органу з оцінки відповідності або надіслання його поштовим відправленням з описом вкладення |
головний спеціаліст відділу оцінки відповідності |
В |
- " - |
Загальна кількість днів для надання послуги |
|
|
30 календарних днів |
|
Загальна кількість днів, передбачена законодавством |
|
|
30 календарних днів |
____________
* Умовні позначки: В - виконує, У - бере участь, П - погоджує, З - затверджує.
Директор департаменту |
Л. М. Віткін |