Головна сторінка бізнес-порталу "Леонорм"

 

ТОВ «НІЦ «ЛЕОНОРМ» є Офіційним партнером ДП «УкрНДНЦ» та уповноваженим на реалізацію Офіційних текстів НД в електронному вигляді. Строк надання послуги: протягом 1-2 робочих днів після надходження грошових коштів..

КОНТАКТИ НОВИНИ РЕЄСТРАЦІЯ МАГАЗИН НОРМАТИВНІ АКТИ ПОШУК (RUS)
 

МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

НАКАЗ

від 30 грудня 2016 року N 2170

Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг з видачі рішення про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту, його переоформлення та видачі його дубліката, розширення та обмеження сфери призначення, тимчасового припинення дії рішення про призначення та анулювання цього рішення

Відповідно до частини першої статті 8 Закону України "Про адміністративні послуги" наказую:

1. Затвердити такі, що додаються:

інформаційну картку адміністративної послуги з видачі рішення про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту;

інформаційну картку адміністративної послуги з переоформлення рішення про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту;

інформаційну картку адміністративної послуги з видачі дубліката рішення про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту;

інформаційну картку адміністративної послуги з розширення сфери призначення призначеного органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту;

інформаційну картку адміністративної послуги з обмеження сфери призначення призначеного органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту;

інформаційну картку адміністративної послуги з тимчасового припинення дії рішення про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту;

інформаційну картку адміністративної послуги з анулювання рішення про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту;

технологічну картку адміністративної послуги з видачі рішення про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту;

технологічну картку адміністративної послуги з переоформлення рішення про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту;

технологічну картку адміністративної послуги з видачі дубліката рішення про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту;

технологічну картку адміністративної послуги з розширення сфери призначення призначеного органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту;

технологічну картку адміністративної послуги з обмеження сфери призначення призначеного органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту;

технологічну картку адміністративної послуги з тимчасового припинення дії рішення про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту;

технологічну картку адміністративної послуги з анулювання рішення про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту.

2. Департаменту технічного регулювання (Віткін Л. М.) забезпечити розміщення інформаційних карток адміністративних послуг з видачі рішення про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту, його переоформлення та видачі його дубліката, розширення та обмеження сфери призначення, тимчасового припинення дії рішення про призначення та анулювання цього рішення на офіційному веб-сайті Мінекономрозвитку.

3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Нефьодова М. Є.

 

Перший віце-прем'єр-міністр
України - Міністр економічного
розвитку і торгівлі України

С. І. Кубів

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
з видачі рішення про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту

Інформація про суб'єкт надання адміністративної послуги

Суб'єкт надання адміністративної послуги

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України

Місцезнаходження суб'єкта надання адміністративної послуги

вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008

Інформація про режим роботи суб'єкта надання адміністративної послуги

понеділок - четвер: з 9:00 до 18:00
п'ятниця та передсвяткові дні: з 9:00 до 16:45
перерва: з 13:00 до 13:45

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб'єкта надання адміністративної послуги

тел. (044) 253-93-94, факс (044) 226-31-81, (044) 596-68-03
електронна пошта: meconomy@me.gov.ua
веб-сайт: www.me.gov.ua

Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги

Закони України

Закон України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності";
Закон України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" (далі - Закон);
Закон України "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності";
Закон України "Про адміністративні послуги"

Акти Кабінету Міністрів України

постанова Кабінету Міністрів України від 27.01.2016 N 96 "Про затвердження Порядку видачі або відмови у видачі рішення про призначення, його переоформлення та видачі його дубліката, розширення та обмеження сфери призначення, тимчасового припинення і поновлення дії рішення про призначення та анулювання такого рішення та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України"

Умови отримання адміністративної послуги

Підстава для отримання адміністративної послуги

заява про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту (далі - заява про призначення), яка подається органом з оцінки відповідності, що претендує на призначення на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту (далі - претендент на призначення)

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

заява про призначення за формою згідно з додатком 1 до Порядку видачі або відмови у видачі рішення про призначення, його переоформлення та видачі його дубліката, розширення та обмеження сфери призначення, тимчасового припинення і поновлення дії рішення про призначення та анулювання такого рішення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.01.2016 N 96 (далі - Порядок).
До заяви про призначення додаються такі документи:
опис сфери призначення за формою згідно з додатком 3 до Порядку, який подається згідно з відповідним технічним регламентом, стосовно якої претендент на призначення заявляє про свою компетентність;
засвідчена претендентом на призначення копія атестата про акредитацію, що засвідчує відповідність претендента на призначення спеціальним вимогам до призначених органів з оцінки відповідності. Сфера акредитації претендента на призначення повинна охоплювати процедури оцінки відповідності та види продукції, стосовно яких він заявляє про свою компетентність;
нотаріально засвідчена копія статуту (положення) відповідної юридичної особи;
довідка про досвід виконання робіт з оцінки відповідності продукції за останні три роки за формою згідно з додатком 4 до Порядку;
відомості про кваліфікацію персоналу органу з оцінки відповідності за формою згідно з додатком 6 до Порядку;
довідка з інформацією про власні акредитовані випробувальні лабораторії за формою згідно з додатком 7 до Порядку, яку подає претендент на призначення для проведення випробувань продукції в межах сфери призначення, стосовно якої він заявляє про свою компетентність;
нотаріально засвідчені копії угод, укладених претендентом на призначення з іншими акредитованими випробувальними лабораторіями для проведення видів випробувань у межах сфери призначення, які не проводяться власними лабораторіями претендента на призначення;
нотаріально засвідчена копія договору про обов'язкове страхування професійної відповідальності за шкоду, яку може бути заподіяно третім особам (відповідно до пункту 7 розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону до спливу річного строку після набрання чинності порядком та правилами проведення обов'язкового страхування професійної відповідальності призначених органів з оцінки відповідності за шкоду, яку може бути заподіяно третім особам, подається нотаріально засвідчена копія договору добровільного страхування професійної чи цивільної відповідальності за шкоду, яку може бути заподіяно третім особам, або підписана претендентом на призначення довідка про наявність коштів у розмірі, достатньому для відшкодування в установленому законодавством порядку фізичним чи юридичним особам збитків, завданих унаслідок провадження ними діяльності як призначеними органами з оцінки відповідності)

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

у паперовій формі особисто, через уповноважену особу або надсилається поштою (01008, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2, під'їзд 6)
Опис сфери призначення та довідка з інформацією про власні акредитовані випробувальні лабораторії подаються також на електронному носії.
Електронні копії повинні бути підготовлені у Microsoft Word, формат DOC(X) або RTF, а їх текст повинен бути ідентичним тексту документів, поданих у паперовій формі.

Платність або безоплатність надання адміністративної послуги

безоплатно

Строк надання адміністративної послуги

протягом 90 днів з дня одержання заяви про призначення та документів, що додаються до неї

Перелік підстав для відмови в наданні адміністративної послуги

подання претендентом на призначення неповного пакета документів, необхідних для призначення;
виявлення в документах, поданих претендентом на призначення, недостовірних відомостей;
невідповідність претендента на призначення вимогам до призначених органів з оцінки відповідності

Результат надання адміністративної послуги

рішення про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту (далі - рішення про призначення) за формою згідно з додатком 8 до Порядку або письмове повідомлення про відмову у видачі рішення про призначення із зазначенням підстав для такої відмови

Способи отримання відповіді (результату)

рішення про призначення видається особисто уповноваженій особі призначеного органу з оцінки відповідності чи надсилається поштовим відправленням з описом вкладення або претенденту на призначення надсилається письмове повідомлення про відмову у видачі рішення про призначення із зазначенням підстав для такої відмови

 

Директор департаменту
технічного регулювання

Л. М. Віткін

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
з переоформлення рішення про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту

Інформація про суб'єкт надання адміністративної послуги

Суб'єкт надання адміністративної послуги

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України

Місцезнаходження суб'єкта надання адміністративної послуги

вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008

Інформація про режим роботи суб'єкта надання адміністративної послуги

понеділок - четвер: з 9:00 до 18:00
п'ятниця та передсвяткові дні: з 9:00 до 16:45
перерва: з 13:00 до 13:45

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб'єкта надання адміністративної послуги

тел. (044) 253-93-94, факс (044) 226-31-81, (044) 596-68-03
електронна пошта: meconomy@me.gov.ua
веб-сайт: www.me.gov.ua

Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги

Закони України

Закон України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності";
Закон України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності";
Закон України "Про адміністративні послуги"

Акти Кабінету Міністрів України

постанова Кабінету Міністрів України від 27.01.2016 N 96 "Про затвердження Порядку видачі або відмови у видачі рішення про призначення, його переоформлення та видачі його дубліката, розширення та обмеження сфери призначення, тимчасового припинення і поновлення дії рішення про призначення та анулювання такого рішення та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України"

Умови отримання адміністративної послуги

Підстава для отримання адміністративної послуги

заява про переоформлення рішення про призначення призначеного органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту (далі - заява про переоформлення рішення про призначення) у зв'язку із зміною найменування суб'єкта господарювання, місцезнаходження суб'єкта господарювання, подана протягом п'яти робочих днів з дня настання таких підстав

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

заява про переоформлення рішення про призначення за формою згідно з додатком 10 до Порядку видачі або відмови у видачі рішення про призначення, його переоформлення та видачі його дубліката, розширення та обмеження сфери призначення, тимчасового припинення і поновлення дії рішення про призначення та анулювання такого рішення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.01.2016 N 96 (далі - Порядок).
До заяви про переоформлення рішення про призначення додається оригінал рішення про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту (далі - рішення про призначення), що підлягає переоформленню

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

у паперовій формі особисто, через уповноважену особу або надсилається поштою (01008, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2, під'їзд 6)

Платність або безоплатність надання адміністративної послуги

безоплатно

Строк надання адміністративної послуги

протягом 15 робочих днів з дня одержання заяви про переоформлення рішення про призначення

Результат надання адміністративної послуги

переоформлене на новому бланку рішення про призначення за формою згідно з додатком 8 до Порядку з урахуванням змін, зазначених у заяві про його переоформлення

Способи отримання відповіді (результату)

переоформлене рішення про призначення видається особисто уповноваженій особі призначеного органу з оцінки відповідності або надсилається поштою (рекомендованим листом з повідомленням про вручення)

 

Директор департаменту
технічного регулювання

Л. М. Віткін

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
з видачі дубліката рішення про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту

Інформація про суб'єкт надання адміністративної послуги

Суб'єкт надання адміністративної послуги

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України

Місцезнаходження суб'єкта надання адміністративної послуги

вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008

Інформація про режим роботи суб'єкта надання адміністративної послуги

понеділок - четвер: з 9:00 до 18:00
п'ятниця та передсвяткові дні: з 9:00 до 16:45
перерва: з 13:00 до 13:45

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб'єкта надання адміністративної послуги

тел. (044) 253-93-94, факс (044) 226-31-81, (044) 596-68-03
електронна пошта: meconomy@me.gov.ua
веб-сайт: www.me.gov.ua

Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги

Закони України

Закон України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності";
Закон України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності";
Закон України "Про адміністративні послуги"

Акти Кабінету Міністрів України

постанова Кабінету Міністрів України від 27.01.2016 N 96 "Про затвердження Порядку видачі або відмови у видачі рішення про призначення, його переоформлення та видачі його дубліката, розширення та обмеження сфери призначення, тимчасового припинення і поновлення дії рішення про призначення та анулювання такого рішення та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України"

Умови отримання адміністративної послуги

Підстава для отримання адміністративної послуги

заява про видачу дубліката рішення про призначення призначеного органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту (далі - заява про видачу дубліката рішення про призначення), у разі:
втрати рішення про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту (далі - рішення про призначення);
пошкодження рішення про призначення, подана протягом п'яти робочих днів з дня настання таких підстав

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

заява про видачу дубліката рішення про призначення за формою згідно з додатком 11 до Порядку видачі або відмови у видачі рішення про призначення, його переоформлення та видачі його дубліката, розширення та обмеження сфери призначення, тимчасового припинення і поновлення дії рішення про призначення та анулювання такого рішення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.01.2016 N 96 (далі - Порядок).
До заяви про видачу дубліката рішення про призначення в разі, якщо бланк рішення про призначення непридатний для використання внаслідок його пошкодження, додається непридатне для використання рішення про призначення

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

у паперовій формі особисто, через уповноважену особу або надсилається поштою (01008, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2, під'їзд 6)

Платність або безоплатність надання адміністративної послуги

безоплатно

Строк надання адміністративної послуги

протягом 15 робочих днів з дня одержання заяви про видачу дубліката рішення про призначення

Результат надання адміністративної послуги

дублікат рішення про призначення замість втраченого або пошкодженого за формою згідно з додатком 8 до Порядку

Способи отримання відповіді (результату)

дублікат рішення про призначення видається особисто уповноваженій особі призначеного органу з оцінки відповідності або надсилається поштою (рекомендованим листом з повідомленням про вручення)

 

Директор департаменту
технічного регулювання

Л. М. Віткін

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
з розширення сфери призначення призначеного органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту

Інформація про суб'єкт надання адміністративної послуги

Суб'єкт надання адміністративної послуги

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України

Місцезнаходження суб'єкта надання адміністративної послуги

вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008

Інформація про режим роботи суб'єкта надання адміністративної послуги

понеділок - четвер: з 9:00 до 18:00
п'ятниця та передсвяткові дні: з 9:00 до 16:45
перерва: з 13:00 до 13:45

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб'єкта надання адміністративної послуги

тел. (044) 253-93-94, факс (044) 226-31-81, (044) 596-68-03
електронна пошта: meconomy@me.gov.ua
веб-сайт: www.me.gov.ua

Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги

Закони України

Закон України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності";
Закон України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності";
Закон України "Про адміністративні послуги"

Акти Кабінету Міністрів України

постанова Кабінету Міністрів України від 27.01.2016 N 96 "Про затвердження Порядку видачі або відмови у видачі рішення про призначення, його переоформлення та видачі його дубліката, розширення та обмеження сфери призначення, тимчасового припинення і поновлення дії рішення про призначення та анулювання такого рішення та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України"

Умови отримання адміністративної послуги

Підстава для отримання адміністративної послуги

заява про розширення сфери призначення призначеного органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту (далі - заява про розширення сфери призначення), яка подається органом з оцінки відповідності, що претендує на розширення сфери призначення згідно з технічним регламентом, стосовно якого він був призначений раніше (далі - претендент на розширення)

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

заява про розширення сфери призначення за формою згідно з додатком 12 до Порядку видачі або відмови у видачі рішення про призначення, його переоформлення та видачі його дубліката, розширення та обмеження сфери призначення, тимчасового припинення і поновлення дії рішення про призначення та анулювання такого рішення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.01.2016 N 96 (далі - Порядок).
До заяви про розширення сфери призначення додаються документи:
засвідчена претендентом на розширення копія атестата про акредитацію, що засвідчує відповідність претендента на розширення спеціальним вимогам до призначених органів з оцінки відповідності. Сфера акредитації претендента на розширення повинна охоплювати процедури оцінки відповідності та види продукції, стосовно яких він заявляє про свою компетентність;
нотаріально засвідчена копія статуту (положення) відповідної юридичної особи;
відомості про кваліфікацію персоналу органу з оцінки відповідності за формою згідно з додатком 6 до Порядку;
довідка з інформацією про власні акредитовані випробувальні лабораторії за формою згідно з додатком 7 до Порядку, яку подає претендент на розширення для проведення випробувань продукції в межах сфери призначення, стосовно якої він заявляє про свою компетентність;
нотаріально засвідчені копії угод, укладених претендентом на розширення з іншими акредитованими випробувальними лабораторіями для проведення видів випробувань у межах сфери призначення, які не проводяться власними лабораторіями претендента на розширення;
оригінал рішення про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту (далі - рішення про призначення);
опис сфери призначення за формою згідно з додатком 3 до Порядку, який подається згідно з відповідним технічним регламентом і повинен охоплювати всю сферу призначення з урахуванням її заявленого розширення, стосовно якої призначений орган з оцінки відповідності заявляє про свою компетентність

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

у паперовій формі особисто, через уповноважену особу або надсилається поштою (01008, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2, під'їзд 6)
Опис сфери призначення та довідка з інформацією про власні акредитовані випробувальні лабораторії подаються також на електронному носії.
Електронні копії повинні бути підготовлені у Microsoft Word, формат DOC(X) або RTF, а їх текст повинен бути ідентичним тексту документів, поданих у паперовій формі

Платність або безоплатність надання адміністративної послуги

безоплатно

Строк надання адміністративної послуги

протягом 90 днів з дня одержання заяви про розширення сфери призначення та документів, що додаються до неї

Перелік підстав для відмови в наданні адміністративної послуги

подання претендентом на розширення неповного пакета документів, необхідних для розширення сфери призначення;
виявлення в документах, поданих претендентом на розширення, недостовірних відомостей;
невідповідність претендента на розширення вимогам до призначених органів з оцінки відповідності

Результат надання адміністративної послуги

рішення про призначення за формою згідно з додатком 8 до Порядку з унесеними змінами, що пов'язані з розширенням сфери призначення, або письмове повідомлення про відмову в розширенні сфери призначення із зазначенням підстав для такої відмови

Способи отримання відповіді (результату)

рішення про призначення з унесеними змінами, що пов'язані з розширенням сфери призначення, видається особисто уповноваженій особі призначеного органу з оцінки відповідності чи надсилається поштовим відправленням з описом вкладення або претенденту на розширення надсилається письмове повідомлення про відмову в розширенні сфери призначення із зазначенням підстав для такої відмови

 

Директор департаменту
технічного регулювання

Л. М. Віткін

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
з обмеження сфери призначення призначеного органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту

Інформація про суб'єкт надання адміністративної послуги

Суб'єкт надання адміністративної послуги

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України

Місцезнаходження суб'єкта надання адміністративної послуги

вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008

Інформація про режим роботи суб'єкта надання адміністративної послуги

понеділок - четвер: з 9:00 до 18:00
п'ятниця та передсвяткові дні: з 9:00 до 16:45
перерва: з 13:00 до 13:45

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб'єкта надання адміністративної послуги

тел. (044) 253-93-94, факс (044) 226-31-81, (044) 596-68-03
електронна пошта: meconomy@me.gov.ua
веб-сайт: www.me.gov.ua

Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги

Закони України

Закон України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності";
Закон України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності";
Закон України "Про адміністративні послуги"

Акти Кабінету Міністрів України

постанова Кабінету Міністрів України від 27.01.2016 N 96 "Про затвердження Порядку видачі або відмови у видачі рішення про призначення, його переоформлення та видачі його дубліката, розширення та обмеження сфери призначення, тимчасового припинення і поновлення дії рішення про призначення та анулювання такого рішення та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України"

Умови отримання адміністративної послуги

Підстава для отримання адміністративної послуги

заява про обмеження сфери призначення призначеного органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту (далі - призначений орган)

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

заява про обмеження сфери призначення за формою згідно з додатком 13 до Порядку видачі або відмови у видачі рішення про призначення, його переоформлення та видачі його дубліката, розширення та обмеження сфери призначення, тимчасового припинення і поновлення дії рішення про призначення та анулювання такого рішення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.01.2016 N 96 (далі - Порядок).
До заяви про обмеження сфери призначення додається оригінал рішення про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту (далі - рішення про призначення)

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

у паперовій формі особисто, через уповноважену особу або надсилається поштою (01008, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2, під'їзд 6)

Платність або безоплатність надання адміністративної послуги

безоплатно

Строк надання адміністративної послуги

протягом 30 днів з дня одержання заяви про обмеження сфери призначення та оригіналу рішення про призначення

Результат надання адміністративної послуги

рішення про призначення за формою згідно з додатком 8 до Порядку з унесеними змінами, що пов'язані з обмеженням сфери призначення призначеного органу, разом з письмовим запитом до такого органу про надання інформації щодо комплектів документації, пов'язаної з оцінкою відповідності, яка здійснювалася таким призначеним органом стосовно окремих видів продукції та/або процедур оцінки відповідності, щодо яких було прийнято наказ про обмеження сфери призначення призначеного органу (далі - письмовий запит)

Способи отримання відповіді (результату)

рішення про призначення з унесеними змінами, що пов'язані з обмеженням сфери призначення призначеного органу разом з письмовим запитом видається особисто уповноваженій особі призначеного органу з оцінки відповідності або надсилається поштою (рекомендованим листом з повідомленням про вручення)

 

Директор департаменту
технічного регулювання

Л. М. Віткін

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
з тимчасового припинення дії рішення про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту

Інформація про суб'єкт надання адміністративної послуги

Суб'єкт надання адміністративної послуги

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України

Місцезнаходження суб'єкта надання адміністративної послуги

вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008

Інформація про режим роботи суб'єкта надання адміністративної послуги

понеділок - четвер: з 9:00 до 18:00
п'ятниця та передсвяткові дні: з 9:00 до 16:45
перерва: з 13:00 до 13:45

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб'єкта надання адміністративної послуги

тел. (044) 253-93-94, факс (044) 226-31-81, (044) 596-68-03
електронна пошта: meconomy@me.gov.ua
веб-сайт: www.me.gov.ua

Акти законодавства, надання що регулюють порядок та умови адміністративної послуги

Закони України

Закон України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності";
Закон України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності";
Закон України "Про адміністративні послуги"

Акти Кабінету Міністрів України

постанова Кабінету Міністрів України від 27.01.2016 N 96 "Про затвердження Порядку видачі або відмови у видачі рішення про призначення, його переоформлення та видачі його дубліката, розширення та обмеження сфери призначення, тимчасового припинення і поновлення дії рішення про призначення та анулювання такого рішення та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України"

Умови отримання адміністративної послуги

Підстава для отримання адміністративної послуги

заява про тимчасове припинення дії рішення про призначення призначеного органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту (далі - рішення про призначення)

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

заява про тимчасове припинення дії рішення про призначення за формою згідно з додатком 14 до Порядку видачі або відмови у видачі рішення про призначення, його переоформлення та видачі його дубліката, розширення та обмеження сфери призначення, тимчасового припинення і поновлення дії рішення про призначення та анулювання такого рішення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.01.2016 N 96

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

у паперовій формі особисто, через уповноважену особу або надсилається поштою (01008, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2, під'їзд 6)

Платність або безоплатність надання адміністративної послуги

безоплатно

Строк надання адміністративної послуги

протягом 30 днів з дня одержання заяви про тимчасове припинення дії рішення про призначення

Результат надання адміністративної послуги

видача наказу Мінекономрозвитку про тимчасове припинення дії рішення про призначення разом з письмовим запитом до призначеного органу з оцінки відповідності про надання інформації щодо комплектів документації, пов'язаної з оцінкою відповідності, яка здійснювалася таким призначеним органом з оцінки відповідності стосовно видів продукції та процедур оцінки відповідності, щодо яких було прийнято наказ про тимчасове припинення дії рішення про призначення призначеного органу (далі - письмовий запит)

Способи отримання відповіді (результату)

копія наказу про тимчасове припинення дії рішення про призначення разом з письмовим запитом видається особисто уповноваженій особі призначеного органу з оцінки відповідності або надсилається поштою (рекомендованим листом з повідомленням про вручення)

 

Директор департаменту
технічного регулювання

Л. М. Віткін

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
з анулювання рішення про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту

Інформація про суб'єкт надання адміністративної послуги

Суб'єкт надання адміністративної послуги

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України

Місцезнаходження суб'єкта надання адміністративної послуги

вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008

Інформація про режиму роботи суб'єкта надання адміністративної послуги

понеділок - четвер: з 9:00 до 18:00
п'ятниця та передсвяткові дні: з 9:00 до 16:45
перерва: з 13:00 до 13:45

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб'єкта надання адміністративної послуги

тел. (044) 253-93-94, факс (044) 226-31-81, (044) 596-68-03
електронна пошта: meconomy@me.gov.ua
веб-сайт: www.me.gov.ua

Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги

Закони України

Закон України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності";
Закон України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності";
Закон України "Про адміністративні послуги"

Акти Кабінету Міністрів України

постанова Кабінету Міністрів України від 27.01.2016 N 96 "Про затвердження Порядку видачі або відмови у видачі рішення про призначення, його переоформлення та видачі його дубліката, розширення та обмеження сфери призначення, тимчасового припинення і поновлення дії рішення про призначення та анулювання такого рішення та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України"

Умови отримання адміністративної послуги

Підстава для отримання адміністративної послуги

заява про анулювання рішення про призначення призначеного органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту (далі - рішення про призначення)

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

заява про анулювання рішення про призначення за формою згідно з додатком 15 до Порядку видачі або відмови у видачі рішення про призначення, його переоформлення та видачі його дубліката, розширення та обмеження сфери призначення, тимчасового припинення і поновлення дії рішення про призначення та анулювання такого рішення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.01.2016 N 96

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

у паперовій формі особисто, через уповноважену особу або надсилається поштою (01008, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2, під'їзд 6)

Платність або безоплатність надання адміністративної послуги

безоплатно

Строк надання адміністративної послуги

протягом 30 днів з дня одержання заяви про анулювання рішення про призначення

Результат надання адміністративної послуги

видача наказу Мінекономрозвитку про анулювання рішення про призначення разом з письмовим запитом до такого органу про надання інформації щодо комплектів документації, пов'язаної з оцінкою відповідності, яка здійснювалася таким органом стосовно видів продукції та процедур оцінки відповідності, щодо яких було прийнято наказ про анулювання рішення про призначення (далі - письмовий запит)

Способи отримання відповіді (результату)

копія наказу про анулювання рішення про призначення разом з письмовим запитом видається особисто уповноваженій особі органу з оцінки відповідності або надсилається поштовим відправленням з описом вкладення

 

Директор департаменту
технічного регулювання

Л. М. Віткін

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
з видачі рішення про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту

N

Етап надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа, структурний підрозділ Мінекономрозвитку

Дія
(У, В, З і П)*

Строки виконання

1

2

3

4

5

1

Реєстрація заяви про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту (далі - заява про призначення), яка подається органом з оцінки відповідності, що претендує на призначення на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту (далі - претендент на призначення)

спеціаліст відділу вхідної кореспонденції

У

протягом одного календарного дня

2

Проведення аналізу поданих претендентом на призначення пакета документів та перевірення повноти відомостей

головний спеціаліст відділу оцінки відповідності

В

протягом чотирьох календарних днів

3

У разі подання претендентом на призначення неповного пакета документів, необхідних для призначення, перейти до пункту 9

- " -

В

-

4

У разі подання претендентом на призначення повного пакета документів - підготовка супровідного листа щодо надсилання копії заяви про призначення та пакета документів, що додається до неї, відповідному центральному органу виконавчої влади, на який покладаються функції технічного регулювання у визначеній сфері діяльності (далі - відповідний центральний орган виконавчої влади), для проведення ним оцінювання претендента на призначення стосовно його відповідності вимогам до призначених органів з оцінки відповідності (далі - призначений орган), крім випадку, коли відповідним центральним органом виконавчої влади є Мінекономрозвитку

- " -

В

протягом двох календарних днів

5

Підписання супровідного листа щодо надсилання копії заяви про призначення та пакета документів, що додається до неї, відповідному центральному органу виконавчої влади

заступник Міністра

З

протягом двох календарних днів

6

Надіслання супровідного листа з копією заяви про призначення та пакета документів, що додається до неї, відповідному центральному органу виконавчої влади

головний спеціаліст відділу оцінки відповідності

В

протягом одного календарного дня

7

У разі коли відповідним центральним органом виконавчої влади є Мінекономрозвитку, проведення оцінювання претендента на призначення стосовно його відповідності вимогам до призначених органів

- " -

В

протягом 50 календарних днів

8

Отримання письмових пропозицій відповідного центрального органу виконавчої влади щодо призначення чи відмови в призначенні претендента на призначення із зазначенням підстав для такої відмови

спеціалісти відповідного центрального органу виконавчої влади головний спеціаліст відділу оцінки відповідності

В

протягом 50 календарних днів з дня одержання відповідним центральним органом виконавчої влади копії заяви про призначення та пакета документів, що додаються до неї

9

У разі наявності підстав для відмови у видачі рішення про призначення підготовка письмового повідомлення про відмову в видачі рішення про призначення із зазначенням підстав для такої відмови (далі - письмове повідомлення про відмову)

головний спеціаліст відділу оцінки відповідності

В

протягом 14 календарних днів

10

Підписання письмового повідомлення про відмову

заступник Міністра

З

протягом п'яти календарних днів

11

Надіслання претендентові на призначення письмового повідомлення про відмову

головний спеціаліст відділу оцінки відповідності

В

протягом одного календарного дня

12

У разі відсутності підстав для відмови у видачі рішення про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту (далі - рішення про призначення) підготовка проекту наказу про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту (далі - проект наказу) та оформлення проекту рішення про призначення

- " -

В

протягом восьми календарних днів

13

Погодження проекту наказу та проекту рішення про призначення з визначеними структурними підрозділами

заступник Міністра директор юридичного департаменту завідувач сектору запобігання та виявлення корупції головний спеціаліст - літредактор

П

протягом 12 календарних днів

14

Підписання сфери призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту

директор департаменту технічного регулювання

З

протягом одного календарного дня

15

Підписання наказу та рішення про призначення

Міністр

З

протягом трьох календарних днів

16

Реєстрація наказу

заступник начальника управління документального забезпечення - начальник відділу вихідної кореспонденції та архіву

У

протягом одного календарного дня

17

Підготовка супровідного листа про надсилання рішення про призначення (далі - супровідний лист)

головний спеціаліст відділу оцінки відповідності

В

- " -

18

Підписання супровідного листа

директор департаменту технічного регулювання

З

- " -

19

Видача супровідного листа з рішенням про призначення особисто уповноваженій особі призначеного органу або надіслання його поштовим відправленням з описом вкладення

головний спеціаліст відділу оцінки відповідності

В

- " -

Загальна кількість днів для надання послуги

 

 

83/88 календарних днів

Загальна кількість днів, передбачена законодавством

 

 

90 календарних днів

____________
* Умовні позначки: В - виконує, У - бере участь, П - погоджує, З - затверджує.

 

Директор департаменту
технічного регулювання

Л. М. Віткін

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
з переоформлення рішення про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту

N

Етап надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа, структурний підрозділ Мінекономрозвитку

Дія
(У, В, З і П)*

Строки виконання

1

2

3

4

5

1

Реєстрація заяви про переоформлення рішення про призначення, яка подається призначеним органом з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту (далі - орган з оцінки відповідності)

спеціаліст відділу вхідної кореспонденції

У

протягом одного робочого дня

2

Підготовка проекту наказу про переоформлення рішення про призначення органу з оцінки відповідності (далі - проект наказу) та проекту переоформленого на новому бланку рішення про призначення органу з оцінки відповідності (далі - рішення про призначення) з урахуванням змін, зазначених у заяві про його переоформлення

головний спеціаліст відділу оцінки відповідності

В

протягом трьох робочих днів

3

Погодження проекту наказу та проекту переоформленого на новому бланку рішення про призначення з визначеними структурними підрозділами

заступник Міністра директор юридичного департаменту завідувач сектору запобігання та виявлення корупції головний спеціаліст - літредактор

П

протягом трьох робочих днів

4

Підписання сфери призначення органу з оцінки відповідності в разі переоформлення рішення про призначення у зв'язку із зміною найменування суб'єкта господарювання.
У разі переоформлення рішення про призначення у зв'язку із зміною місцезнаходження суб'єкта господарювання сфера призначення залишається без змін

директор департаменту технічного регулювання

З

протягом одного робочого дня

5

Підписання наказу та переоформленого на новому бланку рішення про призначення

Міністр

З

протягом трьох робочих днів

6

Реєстрація наказу

заступник начальника управління документального забезпечення - начальник відділу вихідної кореспонденції та архіву

У

протягом одного робочого дня

7

Підготовка супровідного листа про надсилання переоформленого рішення про призначення (далі - супровідний лист)

головний спеціаліст відділу оцінки відповідності

В

- " -

8

Підписання супровідного листа

директор департаменту технічного регулювання

З

протягом одного робочого дня

9

Видача супровідного листа з переоформленим на новому бланку рішенням про призначення особисто уповноваженій особі призначеного органу з оцінки відповідності або надіслання його поштою (рекомендованим листом з повідомленням про вручення)

головний спеціаліст відділу оцінки відповідності

В

- " -

Загальна кількість днів для надання послуги

 

 

15 робочих днів

Загальна кількість днів, передбачена законодавством

 

 

15 робочих днів

____________
* Умовні позначки: В - виконує, У - бере участь, П - погоджує, З - затверджує.

 

Директор департаменту
технічного регулювання

Л. М. Віткін

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
з видачі дубліката рішення про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту

N

Етап надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа, структурний підрозділ Мінекономрозвитку

Дія
(У, В, З і П)*

Строки виконання

1

2

3

4

5

1

Реєстрація заяви про видачу дубліката рішення про призначення, яка подається призначеним органом з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту (далі - орган з оцінки відповідності)

спеціаліст відділу вхідної кореспонденції

У

протягом одного робочого дня

2

Підготовка проекту наказу про видачу дубліката рішення про призначення органу з оцінки відповідності (далі - проект наказу) та оформлення проекту дубліката рішення про призначення органу з оцінки відповідності

головний спеціаліст відділу оцінки відповідності

В

протягом трьох робочих днів

3

Погодження проекту наказу та проекту дубліката рішення про призначення з визначеними структурними підрозділами

заступник Міністра директор юридичного департаменту завідувач сектору запобігання та виявлення корупції головний спеціаліст - літредактор

П

- " -

4

Підписання сфери призначення органу з оцінки відповідності

директор департаменту технічного регулювання

З

протягом одного робочого дня

5

Підписання наказу та дубліката рішення про призначення

Міністр

З

протягом трьох робочих днів

6

Реєстрація наказу

заступник начальника управління документального забезпечення - начальник відділу вихідної кореспонденції та архіву

У

протягом одного робочого дня

7

Підготовка супровідного листа про надсилання дубліката рішення про призначення (далі - супровідний лист)

головний спеціаліст відділу оцінки відповідності

В

- " -

8

Підписання супровідного листа

директор департаменту технічного регулювання

З

- " -

9

Видача супровідного листа з дублікатом рішення про призначення особисто уповноваженій особі призначеного органу з оцінки відповідності або надіслання його поштою (рекомендованим листом з повідомленням про вручення)

головний спеціаліст відділу оцінки відповідності

В

- " -

Загальна кількість днів для надання послуги

 

 

15 робочих днів

Загальна кількість днів, передбачена законодавством

 

 

15 робочих днів

____________
* Умовні позначки: В - виконує, У - бере участь, П - погоджує, З - затверджує.

 

Директор департаменту
технічного регулювання

Л. М. Віткін

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
з розширення сфери призначення призначеного органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту

N

Етап надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа, структурний підрозділ Мінекономрозвитку

Дія
(У, В, З і П)*

Строки виконання

1

2

3

4

5

1

Реєстрація заяви про розширення сфери призначення, яка подається призначеним органом з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту (далі - призначений орган), що претендує на розширення сфери призначення призначеного органу (далі - претендент на розширення)

спеціаліст відділу вхідної кореспонденції

У

протягом одного календарного дня

2

Проведення аналізу поданих претендентом на розширення документів та перевірення повноти відомостей

головний спеціаліст відділу оцінки відповідності

В

протягом чотирьох календарних днів

3

У разі подання претендентом на розширення неповного пакета документів, необхідних для розширення сфери призначення, перейти до пункту 9

головний спеціаліст відділу оцінки відповідності

В

-

4

У разі подання претендентом на розширення повного пакета документів підготовка супровідного листа щодо надсилання копії заяви про розширення сфери призначення та пакета документів, що додаються до неї, відповідному центральному органу виконавчої влади, на який покладаються функції технічного регулювання у визначеній сфері діяльності (далі - відповідний центральний орган виконавчої влади), для проведення ним оцінювання претендента на розширення стосовно його відповідності вимогам до призначених органів, крім випадку, коли відповідним центральним органом виконавчої влади є Мінекономрозвитку

головний спеціаліст відділу оцінки відповідності

В

протягом двох календарних днів

5

Підписання супровідного листа щодо надсилання копії заяви про розширення сфери призначення та пакета документів, що додаються до неї, відповідному центральному органу виконавчої влади

заступник Міністра

З

протягом двох календарних днів

6

Надіслання супровідного листа з копією заяви про розширення сфери призначення та пакета документів, що додаються до неї, відповідному центральному органу виконавчої влади

головний спеціаліст відділу оцінки відповідності

В

протягом одного календарного дня

7

У разі коли відповідним центральним органом виконавчої влади є Мінекономрозвитку, проведення оцінювання претендента на розширення стосовно його відповідності вимогам до призначених органів

головний спеціаліст відділу оцінки відповідності

В

протягом 50 календарних днів

8

Отримання письмових пропозицій відповідного центрального органу виконавчої влади щодо розширення сфери призначення чи відмови в розширенні сфери призначенні претендента на розширення із зазначенням підстав для такої відмови

спеціалісти відповідного центрального органу виконавчої влади головний спеціаліст відділу оцінки відповідності

В

протягом 50 календарних днів з дня одержання відповідним центральним органом виконавчої влади копії заяви про розширення сфери призначення та пакета документів, що додаються до неї

9

У разі наявності підстав для відмови у видачі рішення про призначення підготовка письмового повідомлення про відмову в видачі рішення про призначення із зазначенням підстав для такої відмови (далі - письмове повідомлення про відмову)

головний спеціаліст відділу оцінки відповідності

В

протягом 14 календарних днів

10

Підписання письмового повідомлення про відмову

заступник Міністра

З

протягом п'яти календарних днів

11

Надіслання претенденту на розширення письмового повідомлення про відмову

головний спеціаліст відділу оцінки відповідності

В

протягом одного календарного дня

12

У разі відсутності підстав для відмови у видачі рішення про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту з унесеними змінами, що пов'язані з розширенням сфери призначення (далі - рішення про призначення) підготовка проекту наказу про розширення сфери призначення призначеного органу (далі - проект наказу) та оформлення проекту рішення про призначення

головний спеціаліст відділу оцінки відповідності

В

протягом восьми календарних днів

13

Погодження проекту наказу та проекту рішення про призначення з визначеними структурними підрозділами

заступник Міністра директор юридичного департаменту завідувач сектору запобігання та виявлення корупції головний спеціаліст - літредактор

П

протягом 12 календарних днів

14

Підписання сфери призначення призначеного органу з оцінки відповідності з урахуванням її заявленого розширення

директор департаменту технічного регулювання

З

протягом одного календарного дня

15

Підписання наказу та рішення про призначення

Міністр

З

протягом трьох календарних днів

16

Реєстрація наказу

заступник начальника управління документального забезпечення - начальник відділу вихідної кореспонденції та архіву

У

протягом одного календарного дня

17

Підготовка супровідного листа про надсилання рішення про призначення (далі - супровідний лист)

головний спеціаліст відділу оцінки відповідності

В

- " -

18

Підписання супровідного листа

директор департаменту технічного регулювання

З

- " -

19

Видача супровідного листа з рішенням про призначення особисто уповноваженій особі призначеного органу або надіслання його поштовим відправленням з описом вкладення

головний спеціаліст відділу оцінки відповідності

В

- " -

Загальна кількість днів для надання послуги

 

 

83/88 календарних днів

Загальна кількість днів, передбачена законодавством

 

 

90 календарних днів

____________
* Умовні позначки: В - виконує, У - бере участь, П - погоджує, З - затверджує.

 

Директор департаменту
технічного регулювання

Л. М. Віткін

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
з обмеження сфери призначення призначеного органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту

N

Етап надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа, структурний підрозділ Мінекономрозвитку

Дія
(У, В, З і П)*

Строки виконання

1

2

3

4

5

1

Реєстрація заяви про обмеження сфери призначення, яка подається призначеним органом з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту (далі - призначений орган)

спеціаліст відділу вхідної кореспонденції

У

протягом одного календарного дня

2

Підготовка проекту наказу про обмеження сфери призначення призначеного органу (далі - проект наказу) та проекту рішення про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту з унесеними змінами, що пов'язані з обмеженням сфери призначення (далі - рішення про призначення)

головний спеціаліст відділу оцінки відповідності

В

протягом 10 календарних днів

3

Погодження проекту наказу та проекту рішення про призначення з визначеними структурними підрозділами

заступник Міністра директор юридичного департаменту завідувач сектору запобігання та виявлення корупції головний спеціаліст - літредактор

П

- " -

4

Підписання сфери призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту з унесеними змінами, що пов'язані з обмеженням сфери призначення

директор департаменту технічного регулювання

З

протягом одного календарного дня

5

Підписання наказу та рішення про призначення

Міністр

З

протягом трьох календарних днів

6

Реєстрація наказу

заступник начальника управління документального забезпечення - начальник відділу вихідної кореспонденції та архіву

У

протягом одного календарного дня

7

Підготовка супровідного листа про надсилання рішення про призначення разом із запитом до призначеного органу про надання інформації щодо комплектів документації, пов'язаної з оцінкою відповідності, яка здійснювалася таким призначеним органом стосовно окремих видів продукції та/або процедур оцінки відповідності, щодо яких було прийнято рішення; про обмеження сфери призначення (далі - супровідний лист)

головний спеціаліст відділу оцінки відповідності

В

протягом двох календарних днів

8

Підписання супровідного листа

директор департаменту технічного регулювання

З

протягом одного календарного дня

9

Видача супровідного листа з рішенням про призначення особисто уповноваженій особі призначеного органу або надіслання його поштою (рекомендованим листом з повідомленням про вручення)

головний спеціаліст відділу оцінки відповідності

В

- " -

Загальна кількість днів для надання послуги

 

 

30 календарних днів

Загальна кількість днів, передбачена законодавством

 

 

30 календарних днів

____________
* Умовні позначки: В - виконує, У - бере участь, П - погоджує, З - затверджує.

 

Директор департаменту
технічного регулювання

Л. М. Віткін

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
з тимчасового припинення дії рішення про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту

N

Етап надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа, структурний підрозділ Мінекономрозвитку

Дія
(У, В, З і П)*

Строки виконання

1

2

3

4

5

1

Реєстрація заяви про тимчасове припинення дії рішення про призначення, яка подається призначеним органом з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту (далі - призначений орган)

спеціаліст відділу вхідної кореспонденції

У

протягом одного календарного дня

2

Підготовка проекту наказу про тимчасове припинення дії рішення про призначення призначеного органу (далі - проект наказу)

головний спеціаліст відділу оцінки відповідності

В

протягом 11 календарних днів

3

Погодження проекту наказу з визначеними структурними підрозділами

заступник Міністра директор юридичного департаменту завідувач сектору запобігання та виявлення корупції головний спеціаліст - літредактор

П

протягом 10 календарних днів

4

Підписання наказу

Міністр

З

протягом трьох календарних днів

5

Реєстрація наказу

заступник начальника управління документального забезпечення - начальник відділу вихідної кореспонденції та архіву

У

протягом одного календарного дня

6

Підготовка супровідного листа про надсилання копії наказу разом із запитом до призначеного органу про надання інформації щодо комплектів документації, пов'язаної з оцінкою відповідності, яка здійснювалася таким призначеним органом (далі - супровідний лист)

головний спеціаліст відділу оцінки відповідності

В

протягом двох календарних днів

7

Підписання супровідного листа

директор департаменту технічного регулювання

З

протягом одного календарного дня

8

Видача супровідного листа з копією наказу особисто уповноваженій особі призначеного органу або надіслання його поштою (рекомендованим листом з повідомленням про вручення)

головний спеціаліст відділу оцінки відповідності

В

- " -

Загальна кількість днів для надання послуги

 

 

30 календарних днів

Загальна кількість днів, передбачена законодавством

 

 

30 календарних днів

____________
* Умовні позначки: В - виконує, У - бере участь, П - погоджує, З - затверджує.

 

Директор департаменту
технічного регулювання

Л. М. Віткін

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
з анулювання рішення про призначення органу з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту

N

Етап надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа, структурний підрозділ Мінекономрозвитку

Дія
(У, В, З і П)*

Строки виконання

1

2

3

4

5

1

Реєстрація заяви про анулювання рішення про призначення, яка подається призначеним органом з оцінки відповідності на здійснення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту (далі - орган з оцінки відповідності)

спеціаліст відділу вхідної кореспонденції

У

протягом одного календарного дня

2

Підготовка проекту наказу про анулювання рішення про призначення органу з оцінки відповідності (далі - проект наказу)

головний спеціаліст відділу оцінки відповідності

В

протягом 15 календарних днів

3

Погодження проекту наказу з визначеними структурними підрозділами

директор юридичного департаменту завідувач сектору запобігання та виявлення корупції головний спеціаліст - літредактор

П

протягом семи календарних днів

4

Підписання наказу

Міністр

З

протягом трьох календарних днів

5

Реєстрація наказу

заступник начальника управління документального забезпечення - начальник відділу вихідної кореспонденції та архіву

У

протягом одного календарного дня

6

Підготовка супровідного листа про надсилання копії наказу разом із запитом до органу з оцінки відповідності про надання інформації щодо комплектів документації, пов'язаної з оцінкою відповідності, яка здійснювалася таким органом (далі - супровідний лист)

головний спеціаліст відділу оцінки відповідності

В

- " -

7

Підписання супровідного листа

директор департаменту технічного регулювання

З

- " -

8

Видача супровідного листа з копією наказу особисто уповноваженій особі органу з оцінки відповідності або надіслання його поштовим відправленням з описом вкладення

головний спеціаліст відділу оцінки відповідності

В

- " -

Загальна кількість днів для надання послуги

 

 

30 календарних днів

Загальна кількість днів, передбачена законодавством

 

 

30 календарних днів

____________
* Умовні позначки: В - виконує, У - бере участь, П - погоджує, З - затверджує.

 

Директор департаменту
технічного регулювання

Л. М. Віткін


Назад

 


ПРОДУКЦІЯ ТА ПОСЛУГИ

СУПРОВІД ПРОДУКТІВ

 СИСТЕМИ

ПОСИЛАННЯ

КЛІЄНТИ

ПАРТНЕРИ

Сторінка "ЛЕОНОРМ" на facebook

    БД «Електронний Реєстр Технічних регламентів України  Актуалізація Ваших НД   http://www.germiona.com.ua/  
 

 

Copyright © 2004-2025, ЛЕОНОРМ.