Нові надходження нормативних документів українською мовою: ДСТУ EN 12012-1:2019 (EN 12012-1:2018, IDT) "Устатковання для виробництва гуми та пластмас. Подрібнювачі. Частина 1. Вимоги щодо безпечності лезових грануляторів та подрібнювачів" Цей національний стандарт прийнятий методом перекладу — ідентичний щодо EN 12012-1:2018 (версія en) «Plastics and rubber machines — Size reduction machines — Part 1: Safety requirements for blade granulators and shredders». У цьому національному стандарті зазначено вимоги, які відповідають законодавству України. Цей стандарт установлює основні вимоги щодо безпечності, застосовні до проєктування та конструювання лезових грануляторів і подрібнювачів, які використовують для подрібнення пластикових та/чи гумових відходів. Машини, розглянуті в цьому стандарті, починаються із зовнішньої крайки пристрою для живлення/ завантажувального отвору та закінчуються зоною вивантаження. Цей стандарт поширюється на всі суттєві небезпеки, небезпечні ситуації та події протягом усіх фаз життєвого циклу машини, коли лезові гранулятори та подрібнювачі використовують за призначенням та за умов неправильного використання, передбачуваного виробником (див. додаток А). Цей стандарт не поширюється на: — обладнання для подавання матеріалу або вивантаження обробленого матеріалу, яке не є невід’ємною частиною машини; — машини, призначені для оброблення матеріалів, які можуть бути небезпечними для здоров’я, або легкозаймистих матеріалів (наприклад, пінопласту). Цей стандарт не поширюється на лезові гранулятори та подрібнювачі, виготовлені до дати його опублікування. Розробник: Технічний комітет стандартизації «Засоби і системи автоматизації технологічних процесів, пакування та контейнеризації» (ТК 98), Державне підприємство «Науково-дослідний інститут «Еластик» (ДП «НДІ «Еластик»).
Стандарт набуде чинності: 01.06.2025. Кількість сторінок документу = 25.
ДСТУ EN 12312-7:2022 (EN 12312-7:2020, IDT) "Авіаційна наземна техніка. Спеціальні вимоги. Частина 7. Устатковання наземного руху повітряних суден" Цей
національний стандарт прийнятий методом перекладу — ідентичний щодо EN 12312-7:2020 (версія en) «Aircraft ground support equipment — Specific requirements — Part 7: Aircraft movement equipment».Цей стандарт прийнято на заміну ДСТУ ISO 14064-3:2015 «Парникові гази. Частина 3. Вимоги та настанови з валідації та верифікації тверджень щодо парникових газів» (ISO 14064-3:2006, IDT). У цьому національному стандарті зазначено вимоги, які відповідають законодавству України. У цьому стандарті визначено технічні вимоги щодо мінімізації небезпек, зазначених у розділі 4, які можуть виникнути під час уведення в експлуатацію, роботи та технічного обслуговування устатковання для наземного руху повітряних суден під час його застосування за призначеністю, зокрема під час неправильного застосування, обґрунтовано передбаченого виробником, якщо його виконують відповідно до специфікацій, наданих виробником або його уповноваженим представником. У ньому також враховано деякі експлуатаційні вимоги, визнані органами влади як суттєві, виробниками повітряних суден та авіаційної наземної техніки, а також авіакомпаніями та агентствами з обслуговування. Цей стандарт застосовний до: — авіаційних тягачів з місцем для водія; — дистанційно керованого устатковання для наземного руху повітряних суден; — пристроїв для кріплення, що їх застосовують для всіх операцій із застосуванням устатковання наземного руху повітряних суден, наприклад: — відкатування назад, та — буксирування для технічного обслуговування. Цей стандарт не застосовують до: — наземних енергетичних установок авіаційних тягачів; — стаціонарних інтегрованих рамп; — спеціального буксирного обладнання (наприклад, для евакуації); — буксирувальних тягачів для відправлення, або — тягачів зі стоячим водієм. У цьому стандарті розглянуто вібрацію та шум, які вважають значними небезпеками. Вимірювання вібрацій розглянуто в EN 1915-3:2004+A1:2009. Вимірювання та зменшення шуму розглянуто в EN 1915-4:2004+A1:2009. У цьому стандарті не розглянуто небезпеки, пов’язані зі стандартним автомобільним шасі, чи небезпеки, пов’язані з можливою взаємодією з іншими транспортними засобами на пероні. Цей стандарт не застосовний до устатковання для наземного руху повітряних суден , виготовленого до дати його опублікування. Цей стандарт призначено для застосування в поєднанні з EN 1915-1:2013, EN 1915-2:2001+A1:2009, EN 1915-3:2004+A1:2009 (для транспортних засобів) і EN 1915-4:2004+A1:2009. Цей стандарт у поєднанні з EN 1915-1:2013, EN 1915-2:2001+A1:2009, EN 1915-3:2004+A1:2009 та EN 1915-4:2004+A1:2009 містить вимоги до устатковання для наземного руху повітряних суден. Розробник: Технічний комітет стандартизації «Крани, підйомні пристрої та відповідне обладнання» (ТК 16), Державне підприємство «Науково-дослідний інститут метрології вимірювальних і управляючих систем» (ДП НДІ «Система»)
Стандарт набуде чинності: 01.06.2025
Кількість сторінок документу =
25
ДСТУ ISO 21621:2024 (ISO 21621:2021, IDT) "Туризм та пов’язані з ним послуги. Традиційні ресторани. Візуальні аспекти, оздоблення та послуги"
Цей національний стандарт прийнятий методом перекладу, — ідентичний щодо ISO 21621:2021 (версія en) «Tourism and related services — Traditional restaurants — Visual aspects, decoration and services». У цьому національному стандарті зазначено вимоги, які відповідають законодавству України. Цей стандарт установлює вимоги та рекомендації, що стосуються внутрішнього середовища та обслуговування у традиційних ресторанах, які пропонують особливу кухню та звичаї певної країни чи регіону. Цей стандарт визначає особливості зовнішнього вигляду традиційних ресторанів (візуальні характеристики будівель, меблів та оздоблення), елементи, пов’язані зі специфічною кухнею та звичаями щодо подавання страв, а також вимоги до персоналу (одяг, поведінка, мова), які впливають на традиційний стиль та якість обслуговування. Стандарт не містить вимог, що стосуються технічних характеристик будівель, а також загальних вимог до приготування їжі на кухні та в інших службових приміщеннях. Цей стандарт не застосовний до інтерфейсів, вироблених до дати його опублікування. Розробник: Технічний комітет стандартизації «Туризм і послуги в сфері туризму» (ТК 169)
Стандарт набув чинності:
01.03.2025
Кількість сторінок документу =
20
|