Нові надходження нормативних документів українською мовою: ДСТУ EN 13501-1:2024 (EN 13501-1:2018, IDT) "Пожежна класифікація будівельних виробів і будівельних конструкцій. Частина 1. Класифікація за результатами випробувань щодо реакції на вогонь" Цей національний стандартприйнятий методом перекладу, - ідентичний щодо EN 13501-1:2018 (версія en) «Fire classification of construction products and building elements - Part 1: Classification using data from reaction to fire tests». Цей стандарт установлює процедуру класифікації щодо реакції на вогонь усіх будівельних виробів, зокрема й тих, які є складниками будівельних конструкцій, крім силових, контрольних кабелів та кабелів зв’язку, на які поширюється EN 13501-6. Вироби розглядають з урахуванням їх кінцевого використання. Цей стандарт стосується трьох категорій, які розглядають у цьому стандарті окремо: -будівельні вироби, крім покриттів для підлог і теплоізоляційних матеріалів для прямолінійних ділянок трубопроводів; - покриття для підлог; - теплоізоляційні матеріали для прямолінійних ділянок трубопроводів. Розробник: Технічний комітет стандартизації «Автомобільні дороги і транспортні споруди» (ТК 307), Державне підприємство «Національний інститут розвитку інфраструктури» (ДП «НІРІ»). Стандарт набуде чинності: 01.01.2025. Кількість сторінох документу = 46 ДСТУ CEN/TS 16157-4:2022 (CEN/TS 16157-4:2014, IDT) "Інтелектуальні транспортні системи. Специфікації обміну даними DATEX II для керування дорожнім рухом та інформації про дорожній рух. Частина 4. Публікування на знаках зі змінною інформацією" Цей національний стандартприйнятий методом перекладу, — ідентичний щодо CEN/TS 16157-4:2014 (версія en) «Intelligent transport systems — DATEX II data exchange specifications for traffic management and information — Part 4: Variable Message Sign (VMS) Publications». Цей стандарт установлює та визначає компонентні аспекти, необхідні для забезпечення обміну та спільного використання даних та інформації у сфері дорожнього руху та поїздок. Зазначені компонентні аспекти охоплюють платформу та контекст для обмінів, визначення підходу до моделювання, змісту даних, структури даних та взаємозв’язків між ними, а також технічних характеристик зв’язку. Цей стандарт стосується: — інформації про дорожній рух та подорожі стосовно дорожніх мереж (позаміських та міських); — інформації про громадський транспорт, яка безпосередньо стосується використання дорожньої мережі (наприклад, дорожнє сполучення через залізничну чи поромну службу). Цей стандарт установлює специфікації для обміну даними між будь-якими двома з наведених суб’єктів: - інформаційні центри дорожнього руху (TICs); - центри керування дорожнім рухом (TCCs); - постачальники послуг (SPs). Цей стандарт може бути використаний іншими суб’єктами. Цей стандарт стосується наведених нижче типів інформаційного вмісту: - інформація про події дорожнього руху - планові та позапланові події як у дорожній мережі, так і в навколишньому середовищі; - заходи, ініційовані оператором; - дані про дорожній рух, дані про його стан і дані про час у дорозі; - інформація про переміщення стосовно учасників дорожнього руху, зокрема інформація про погоду та навколишнє середовище; - інформація щодо керування дорожнім рухом та інструкції щодо використання дорожньої мережі. Ця частина серії стандартів CEN/TS 16157 визначає інформаційні структури, взаємозв’язки, ролі, ознаки та асоційовані типи даних, необхідні для публікування інформації на знаках зі змінною інформацією в межах платформи DATEX II. Це визначено у двох частинах: DATEX II підмодель публікацій на VMS та підмодель публікацій на VMS-панелях. На VMS публікують інформацію, щоб підтримати обмін графічним і текстовим вмістом одного чи кількох VMS, а також будь-яку інформацію про стан конфігурації пристрою, яка допомагає зрозуміти інформаційний вміст. Цей вміст потенційно може зазнати швидких змін. На VMS-панелях публікують інформацію, щоб підтримати випадковий обмін між панелями, що містять зазвичай статичну довідкову інформацію про розміщений VMS, яка дає змогу виконувати подальші ефективні посилання на попередньо визначену статичну інформацію стосовно цих VMS. Ці публікації не призначені для забезпечення керування чи конфігурування обладнання VMS. Кожен є частиною незалежної від платформи моделі DATEX II.. Розробник: Технічний комітет стандартизації «Інформаційні технології» (ТК 20), Державне підприємство «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М. П. Шульгіна» (ДП «ДерждорНДІ»). Стандарт набуде чинності: 01.02.2025. Кількість сторінох документу = 67 ДСТУ 9177-6:2024 "Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 6. Холодні суміші" Цей сстандарт поширюється на холодні суміші та похідні укріплені матеріали, які використовують для влаштування шарів дорожнього одягу під час будування згідно з ДБН В.2.3-4, поточного ремонтування й експлуатаційного утримування автомобільних доріг згідно з ДСТУ 8747. Примітка 1. Холодні суміші згідно з цим стандартом дозволено використовувати для інших потреб, якщо це передбачено відповідною проєктною документацією. Примітка 2. У ДСТУ 9178 холодні суміші мають назву «суміші бітумомінеральні дорожні холодні (СБМД холодні)». Цей стандарт призначений для всіх суб’єктів господарювання незалежно від форм власності, які виробляють та/або використовують холодні суміші. Вимоги, виконання яких убезпечує життя, здоров’я і майно населення та зберігає довкілля, викладено в розділах 6 та 7 ДСТУ 9177-5. Розробник: Технічний комітет стандартизації «Автомобільні дороги і транспортні споруди» (ТК 307), Державне підприємство «Національний інститут розвитку інфраструктури» (ДП «НІРІ»). Стандарт набуде чинності: 01.02.2025. Кількість сторінох документу = 20
ДСТУ 9177-7:2024 "Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 7. Вологі суміші" Цей стандарт поширюється на вологі суміші та похідні укріплені матеріали, які використовують для влаштування шарів дорожнього одягу під час будування згідно з ДБН В.2.3-4, поточного ремонтування й експлуатаційного утримування автомобільних доріг згідно з ДСТУ 8747. Примітка 1. Вологі суміші згідно з цим стандартом дозволено використовувати для інших потреб, якщо це передбачено відповідною проєктною документацією. Примітка 2. У ДСТУ 9178 вологі суміші мають назву «суміші вологі органо-мінеральні дорожні (СВОМД)». Цей стандарт призначений для всіх суб’єктів господарювання незалежно від форм власності, які виробляють та/або використовують вологі суміші. Вимоги, виконання яких убезпечує життя, здоров’я та майно населення й зберігає довкілля, викладено в розділах 6 та 7 ДСТУ 9177-5. Розробник: Технічний комітет стандартизації «Автомобільні дороги і транспортні споруди» (ТК 307), Державне підприємство «Національний інститут розвитку інфраструктури» (ДП «НІРІ»). Стандарт набуде чинності: 01.02.2025. Кількість сторінох документу = 13.
ДСТУ 9177-8:2024 "Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 8. Суміші для цілорічного ліквідування вибоїн" Цей стандарт поширюється на суміші для цілорічного ліквідування вибоїн у дорожньому покриві (далі - суміші) згідно з ДСТУ-Н Б В.3.2-5 під час поточного ремонтування й утримування автомобільних доріг згідно з ДСТУ 8747. Цей стандарт призначений для всіх суб’єктів господарювання незалежно від форм власності, які виробляють та/або використовують суміші. Вимоги, виконання яких убезпечує життя, здоров’я та майно населення і зберігає довкілля, викладено в розділах 6 та 7 ДСТУ 9177-5. Розробник: Технічний комітет стандартизації «Автомобільні дороги і транспортні споруди» (ТК 307), Державне підприємство «Національний інститут розвитку інфраструктури» (ДП «НІРІ»). Стандарт набуде чинності: 01.02.2025. Кількість сторінох документу = 13
ДСТУ 9177-9:2024 "Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 9. Щебінь, оброблений бітумним в’яжучим" Цей стандарт поширюється на щебінь, оброблений бітумним в’яжучим, який використовують для влаштування шару зносу типу поверхневої обробки та шарів дорожнього одягу під час будування згідно з ДБН В.2.3-4, поточного ремонтування й експлуатаційного утримування автомобільних доріг згідно з ДСТУ 8747. Примітка 1. Щебінь, оброблений бітумним в’яжучим, згідно з цим стандартом дозволено використовувати для інших потреб, якщо це передбачено відповідною проєктною документацією. Примітка 2. У ДСТУ 9178 щебінь, оброблений бітумним в’яжучим, має назву «чорний щебінь». Цей стандарт призначений для всіх суб’єктів господарювання незалежно від форм власності, які виробляють та/або використовують щебінь, оброблений бітумним в’яжучим. Вимоги, виконання яких убезпечує життя, здоров’я та майно населення й зберігає довкілля, викладено в розділах 6 та 7 ДСТУ 9177-5. Розробник: Технічний комітет стандартизації «Автомобільні дороги і транспортні споруди» (ТК 307), Державне підприємство «Національний інститут розвитку інфраструктури» (ДП «НІРІ»). Стандарт набуде чинності: 01.02.2025. Кількість сторінох документу = 13
ДСТУ 9177-8:2024 "Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 8. Суміші для цілорічного ліквідування вибоїн" Цей стандарт поширюється на суміші для цілорічного ліквідування вибоїн у дорожньому покриві (далі - суміші) згідно з ДСТУ-Н Б В.3.2-5 під час поточного ремонтування й утримування автомобільних доріг згідно з ДСТУ 8747. Цей стандарт призначений для всіх суб’єктів господарювання незалежно від форм власності, які виробляють та/або використовують суміші. Вимоги, виконання яких убезпечує життя, здоров’я та майно населення і зберігає довкілля, викладено в розділах 6 та 7 ДСТУ 9177-5. Розробник: Технічний комітет стандартизації «Автомобільні дороги і транспортні споруди» (ТК 307), Державне підприємство «Національний інститут розвитку інфраструктури» (ДП «НІРІ»). Стандарт набуде чинності: 01.02.2025. Кількість сторінох документу = 13
|