КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ 
	
	 
	ПОСТАНОВА 
	 
	від 24 січня 2007 р. N 59 
	Київ 
	Про затвердження Порядку здійснення процедури 
	призначення органів з оцінки відповідності продукції, процесів і послуг 
	вимогам технічних регламентів 
	 
	Відповідно до статті 6 Закону України "Про підтвердження 
	відповідності" Кабінет Міністрів України постановляє: 
	1. Затвердити Порядок здійснення процедури призначення 
	органів з оцінки відповідності продукції, процесів і послуг вимогам 
	технічних регламентів, що додається. 
	2. Визнати такою, що втратила чинність, постанову 
	Кабінету Міністрів України від 28 березня 2002 р. N 376 "Про затвердження 
	Порядку надання органам із сертифікації повноважень на проведення робіт з 
	підтвердження відповідності у законодавчо регульованій сфері" (Офіційний 
	вісник України, 2002 р., N 13, ст. 661). 
	 
	
		
			| Прем'єр-міністр України  | В. ЯНУКОВИЧ  | 
	
	
 Інд. 33 
	 
	
		
			| 
				
					| ЗАТВЕРДЖЕНОпостановою Кабінету Міністрів України
 від 24 січня 2007 р. N 59
 
					
					(у редакції постанови Кабінету Міністрів Українивід 25 липня 2012 р. №  664)
 |  | 
	
	
 ПОРЯДОК
	здійснення процедури призначення органів з оцінки відповідності продукції, 
	процесів і послуг вимогам технічних регламентів 
	 
	1. Цей Порядок визначає процедуру призначення органів з 
	оцінки відповідності, що перевіряють відповідність продукції, процесів і 
	послуг вимогам технічних регламентів (далі - орган з оцінки відповідності) 
	та надання такому органові відповідних повноважень. 
	2. Орган з оцінки відповідності призначається за умови, 
	що: 
	1) орган є юридичною особою - резидентом України; 
	2) він може підтвердити відповідний рівень 
	компетентності; 
	3) кількість кваліфікованого персоналу органу, в тому 
	числі аудиторів, які атестовані в установленому порядку та працюють на 
	постійних умовах, достатня для проведення робіт з оцінки відповідності; 
	4) орган не використовує частково або повністю фінансові 
	та матеріальні ресурси розробників, виробників (постачальників) продукції;
	
	5) інформаційно-технічне забезпечення органу дає 
	можливість проводити роботи з оцінки відповідності; 
	51) 
	він акредитований національним органом України з акредитації, а в разі коли 
	національний орган України з акредитації не здійснює акредитацію відповідних 
	видів діяльності з оцінки відповідності, — національним органом з 
	акредитації іншої держави;
	6) створено власні акредитовані лабораторії (центри) для 
	проведення випробувань продукції, зазначеної в технічному регламенті, та/або 
	укладено відповідні угоди з іншими лабораторіями (центрами); 
	7) має власну систему управління якістю; 
	8) його досвід з проведення робіт з оцінки відповідності 
	продукції становить не менше ніж три роки; 
	9) створено фонд нормативних документів та 
	нормативно-правових актів з питань діяльності у сфері оцінки відповідності, 
	який постійно поновлюється; 
	10) створено страховий фонд (укладено страхову угоду) або 
	наявні кошти у розмірі, достатньому для відшкодування в установленому 
	законодавством порядку фізичним чи юридичним особам збитків, завданих 
	унаслідок провадження ним діяльності як призначеного органу з оцінки 
	відповідності; 
	11) не має комерційної або іншої заінтересованості щодо 
	продукції, процесу, послуги, які оцінює. Орган, його керівник і персонал, 
	уповноважені проводити роботи з оцінки відповідності, не повинні 
	ідентифікуватися як розробник, виробник (постачальник), монтажник або 
	користувач відповідної продукції, процесу, послуги або як уповноважений 
	представник однієї з таких осіб; 
	12) оплата праці персоналу органу, який проводить роботи 
	з оцінки відповідності, не залежить від їх кількості та результатів. 
	Технічними регламентами можуть встановлюватися додаткові 
	вимоги. 
	3. Орган з оцінки відповідності, що має намір отримати 
	призначення, подає центральному органу виконавчої влади, на який покладено 
	виконання функцій технічного регулювання у визначеній сфері діяльності (далі 
	- центральний орган виконавчої влади), заяву за формою, встановленою 
	Мінекономрозвитку. 
	Перелік документів, які орган з оцінки відповідності 
	додає до заяви, та їх форму затверджує Мінекономрозвитку за погодженням з 
	центральним органом виконавчої влади. 
	4. Центральний орган виконавчої влади протягом 30 робочих 
	днів після надходження заяви від органу з оцінки відповідності: 
	проводить аналіз поданих документів і в разі потреби 
	перевірку такого органу на відповідність вимогам, установленим пунктом 2 
	цього Порядку; 
	має право у разі потреби вимагати від органу з оцінки 
	відповідності подання додаткової інформації. 
	У разі коли подані документи відповідають встановленим 
	законодавством вимогам, центральний орган виконавчої влади готує пропозиції 
	щодо призначення органу з оцінки відповідності і надсилає їх 
	Мінекономрозвитку. 
	Якщо орган з оцінки відповідності не відповідає вимогам, 
	встановленим пунктом 2 цього Порядку, центральний орган виконавчої влади 
	надсилає йому повідомлення з обґрунтуванням відмови у поданні до 
	Мінекономрозвитку пропозицій щодо його призначення. 
	5. Мінекономрозвиткупротягом 30 робочих днів після 
	надходження документів від центрального органу виконавчої влади: 
	перевіряє достовірність відомостей, зазначених у 
	документах органу з оцінки відповідності; 
	проводить у разі потреби разом з центральним органом 
	виконавчої влади перевірку органу з оцінки відповідності на відповідність 
	встановленим до нього вимогам; 
	приймає рішення та видає наказ про призначення органу з 
	оцінки відповідності, копії якого надсилає зазначеному органу та 
	центральному органові виконавчої влади; 
	повертає центральному органу виконавчої влади подані 
	документи разом з відповідним висновком у разі відмови у призначенні органу 
	з оцінки відповідності. 
	6. Центральний орган виконавчої влади та 
	Мінекономрозвитку для забезпечення об'єктивності результатів передбаченої 
	пунктами 4 і 5 цього Порядку перевірки залучають до її проведення 
	незаінтересовані підприємства, установи, організації та окремих фахівців, 
	робота яких оплачується органом з оцінки відповідності на договірних 
	засадах. 
	7. Рішення про призначення органу з оцінки відповідності 
	переглядається Мінекономрозвитку відповідно до цього Порядку у разі 
	внесення змін до технічного регламенту, але не рідше ніж один раз на п'ять 
	років. 
	За результатами перегляду Мінекономрозвитку видає наказ 
	щодо продовження дії рішення про призначення органу з оцінки відповідності, 
	тимчасове припинення дії чи скасування такого рішення. 
	8. Дію рішення про призначення органу з оцінки 
	відповідності може бути тимчасово припинено або таке рішення може бути 
	скасовано у разі: 
	подання призначеним органом з оцінки відповідності заяви 
	про тимчасове припинення дії рішення або його скасування; 
	подання центральним органом виконавчої влади 
	обґрунтованих пропозицій щодо тимчасового припинення дії рішення або його 
	скасування; 
	виявлення недостовірних відомостей у документах 
	призначеного органу з оцінки відповідності; 
	виявлення фактів порушення законодавства з питань оцінки 
	відповідності, вчинених призначеним органом під час виконання своїх 
	обов'язків; 
	створення перешкод призначеним органом з оцінки 
	відповідності під час проведення перевірки його діяльності. 
	Тимчасове припинення дії рішення або його скасування 
	здійснюється Мінекономрозвитку, який інформує про це у десятиденний строк 
	орган з оцінки відповідності та центральний орган виконавчої влади. 
	Інформація про призначення органу з оцінки відповідності, 
	тимчасове припинення дії або скасування такого рішення опубліковується в 
	офіційному виданні Мінекономрозвитку або розміщується на його офіційному 
	веб-сайті. 
	9. Орган з оцінки відповідності, щодо якого центральним 
	органом виконавчої влади або Мінекономрозвитку прийнято рішення про 
	відмову у призначенні, повторно подає заяву після усунення всіх виявлених 
	недоліків, але не раніше ніж через рік після прийняття попереднього рішення.
	
	10. Оскарження рішення про відмову у призначенні, 
	тимчасове припинення дії та скасування такого рішення здійснюється в 
	судовому порядку. 
	____________